Ga naar inhoud
  • 0

natte vloer passat cc


barisk5

Vraag

ik heb natte vloer aan de bestuurder kant ben bij de garage geweest die man daar zei dat pollen filter mss vervangen is geweest en verkeerd aangesloten (is een 2dehands wagen) dus ik heb de vorige eigenaar gebeld voor te zeggen als die vervangen is geweest en hij zei van niet dus wat kan het zijn ik ga maandag weer naar de garage voor te zeggen dat het niet vervangen is( heb nog garantie op wagen maar die man zei als het verkeerd aangesloten is wordt het niet op garantie vervangen maar op mijn kosten dan. iemand enig idee wat het kan zijn ik dacht eerder lekkage aan de voorruit heb het meegemaakt bij een passat 3c

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

van waar in belgie zijt ge want da heb ik nog nooit mee gemaakt , water op de vloer van ne 3c

via pollenfilter da lijkt me bullshit , die kunt ge er maar op 1 manier in monteren anders past die niet

kijk eens of ze er gene plastic dop hebben doorgeduwd ergens in de caroserie

en anders komt da binne via een deur

weer een nieuw mysterie voor de 3c

wat ook kan en daar moet ge ook eens naar kijken of dat er zich geen blaren hebben opgehoopt in het een of ander afwaterings kanaal onder de ruitenwissers , dan kan da ook via de lucht kanalen tot aan de vloer geraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe kom je daar achter, heb namelijk 2 weken geleden een nieuwe ruit gekregen.

Hoe is dat te controleren?

 

Met een tuinslang water over de voorruit laten lopen en dan de ander binnen kijken en voelen of er ergens water naar binnen loopt. Ik zou dit zeker doen aangezien de voorruit pas vervangen is of je moet zeker weten dat het hiervoor ook al was.

 

Grtz Jerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

alles droog maken , en dan de matten er uit halen , de hoofd mat achteruit trekken , dit kan door de gas pedaal en de zijpedaal waar je voet tegen rust te demonteren , dan kan je de mat een stuk achteruit trekken , en dan kijken als er water in loopt

het kan natuurlijk die ruit zijn daar had ik nog nie aan gedacht

de 3c had dit probleem nog nie dus daarom wist ik nog nie hoe het water er in komt ,we zijn eens benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou er zit voor de tweede keer een nieuwe ruit in.

lek boven hadden zo ook snel geconstateerd.

Of er een andere lek zat ....geen idee....maar voor de zekerheid ruit eruit en opnieuw erin kitten.

Hulde aan pouw Rijssen, pakken ze zeer netrje op...gaan voor zekerheid, das nog eens service.

Ging bij het eruithalen ruit ook nog kapot...dus 2e niuewe ruit (en ook regensensor aangezien deze ook kapot ging bij verwijderen)

 

Moet zeggen hebben ze heel netjes opgelost !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden