Ga naar inhoud
  • 0

hoogteregeling zetels - uittrekken stuur


vlkswgnpsst

Vraag

Eerste puntje :

Wanneer ik mijn zetel lager wil zetten en op mijn hendel duw , dan kantelt hij naar achter wat me verschrikkelijke rugpijn oplevert .

Ik wil dus dat zowel de voorkant als de achterkant van de zetel naar beneden gaan . Hoe krijg ik dit voor elkaar ?

 

Tweede puntje :

Ik heb nogal lange benen en kan niet dicht genoeg bij mijn stuur zitten met opnieuw rugpijn tot gevolg . Het stuur is momenteel helemaal uitgeschoven .

Hoe kan ik dat stuur toch verder krijgen ? Dmv een speciaal truukje , of een aanpassing ergens ?

Onlangs heb ik in een skoda superb gezeten en dat stuur komt er wel verder uit heb ik gemerkt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij staan er geen "methodes" , gewoon de basis en niets over het stuur extra ver naar achter zetten of de zetel naar beneden zetten zonder dat hij naar achter kiept .

Mag ik vragen welke manual jij voor u hebt ? Misschien eentje die ik nog niet heb liggen ? Linkje misschien ?

 

Kan natuurlijk niet dat grote mensen niet in een passat zouden kunnen rijden zonder rugpijn . Voor alles is een oplossing .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben ook vrij lang en zit heerlijk in de Passat. Dit is de eerste auto waar ik normaal ik kan zitten, stoel helemaal naar achteren, lendesteun goed afstellen en ik heb nergens last van. Maar ja, de zit is natuurlijk persoonlijk en iedereen is weer anders gebouwd. Ik zit errug goed in de comfortline stoelen.

 

De stoelverstelling is zoals die is, daar zit geen adder onder het gras.

 

Af fabriek kan (in Duitsland althans) de stoel 5 cm lager geleverd worden. Kijk maar eens in de duitse configurator. Misschien eens bij de dealer vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt oele .

ben pas in de garage geweest , stuur is wel degelijk op zijn verst uitgetrokken .

Pas nog in een skoda superb gezeten , stuur komt verder naar achter . In een volkswagen caddy kon ik zonder problemen zitten . Stuur/zetel konden perfect op elkaar afgesteld worden .

 

Als er geen truukjes of addertjes zijn ga ik nog eens wat combinaties proberen . Het kiepen van de zetel vind ik wel echt irritant , dit zou met de hendel gewoon boven-onder moeten gaan mijns inziens .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden