Ga naar inhoud
  • 0

Elec. storing

Vraag

Geplaatst

Hallo allemaal,

heb het volgende probleem: ab, binnenverlichting, elec,ramen, tankdop en kofferbakontgrendeling werken allemaal niet meer. Geen idee wat de oorzaak is. s'morgens met wegrijden geen problemen, later op de ochtend deed e.e.a. het niet meer. Heb deze auto nu +/- 2 weken in bezit, nog niet eerder iets gemerkt.

Heb de zekeringen voor zover mogelijk gecontroleerd. Heb er 1 gevonden die twijfelachtig is.....

Heeft iemand een idee?

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Bedankt voor de snelle reactie Jee,

wellicht een domme vraag, maar waar vind ik die zekering? Ik heb de Fuse card en het zekeringenoverzicht erbij maar daar zie ik het niet op staan.

• 0
Geplaatst

Bedankt Jee,

dit laatste overzicht is mij duidelijk (heb idd een 3B3). Ik ga er mee aan het werk. Houd jullie op de hoogte..

• 0
Geplaatst

Hallo Jee,

Oorzaak gevonden hoor, zat 'm idd in een zekering van de comfort module, alleen niet nr.6 maar nr.14. Zekering vervangen en alles werkt weer. Toch verrassend dat zo'n dingetje van 20 cent zoveel invloed kan hebben.

In iedergeval bedankt voor de hulp!

Willem.

• 0
Geplaatst

Kijk ook eens voor de oorzaak van het springen van de zekering. Zou me niks verbazen als die module in het water staat te zwemmen.

• 0
Geplaatst

Jasper,

is dit een veel voorkomend probleem bij dit type? En belangrijker nog: Waar vind ik de module?

• 0
Geplaatst

Ik denk dat er wel iets mis is, onder de passagiersstoel is het flink nat (er voor en achter voelt het wel droog aan) . Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Evt een verwijzing naar topic?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden