Ga naar inhoud
  • 0

hoe lampje vervangen bij 3c


crackel

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb je het over het parkeerlicht (helemaal aan de buitenkant) je kan deze zelf eruit halen hoop voor je dat je geen grote handen hebt want ik had moeite om erbij te komen. Je voelt de lamp zitten en kan deze er gewoon rechtstandig uit trekken je hoeft niets te draaien of te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij is rv dimlicht stuk aldus de vrouw, morgen maar even een nieuwe h7 er in plaatsen. Neem aan gewoon de rubberen dop van dat mooie pijpje halen en dan de lamp er uit halen? Of is hier ook weer een apart trucje voor?

 

:!:

 

 

Fijn forum toch, vind ik zomaar een handleiding :D

download/file.php?id=17891

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

link werkt niet meer

 

Bij mij is rv dimlicht stuk aldus de vrouw, morgen maar even een nieuwe h7 er in plaatsen. Neem aan gewoon de rubberen dop van dat mooie pijpje halen en dan de lamp er uit halen? Of is hier ook weer een apart trucje voor?

:!:


Fijn forum toch, vind ik zomaar een handleiding :D
download/file.php?id=17891

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dus de lamp los gekregen, maar er gewoon weer in lukt niet, je hebt als je draait valt hij mooi naar binnen maar zit niet vast en draaien gaat niet, en volgens mij zit er ook geen klem achter of glijprofiel.

Of moet hij niet naar binnen vallen, nu na 30 min pielen een beetje radeloos hahaha

 

Wat nu het gaat om gewoon licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dimlicht  :wink:

 

Rubberen dop er weer op en morgen proberen bij Daglicht, doe je goed anders moet je morgen met de Föhn aan de gang.

Als je de houder erin hebt gaat die ietsje zwaar draaien en dan draai je hem vas, kij maar eens naar de uitsparingen op de houder.

Ik woon even te ver weg om het voor je te doen, maar als je het éénmaal door hebt...is het vrij simpel

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb lampje bij de dealer vast laten zetten, wat was er nu hij kon der op 1 manier in en had hem precies een kwart gedraait waardoor hij gewoon wel paste maar niet vast hahaha.

nu was het idd een kwestie van der in duwen en klaar.

 

Bedankt iedereen voor het mee denken als de auto terug is van het nakijk beurtje maak ik weer even wat foto,s van de nieuwe lichtopbrengst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn vriendin, gister naar een groot keten, waar je zo lampjes kan vervangen, want ze moest in de avond weg, dus gelijk maar vervangen.

Die kerel 10 minuten prutsen, zegt hij, normaal zitten er klemmetjes op, maar deze zijn weg. Nu heb ik zelf gekeken, maar lamp hing gewoon los.

Het betreft een Valeo lamp. dan hoef je toch alleen te draaien?

Wel is het zo dat ik het gevoel heb als die vast gedraaid zit, je maar net er tegen aan hoeft te tikken en hij weer terug draait, Hij zit toch goed zo?

PS, deze documenten werken niet meer: http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/13989-Verlichting-vervangen-voorzijde-3C

IMG_20191008_184934039.jpg

aangepast door R058
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden