Ga naar inhoud
  • 0

Baal achterlichten


albertloos

Vraag

Hoi, even een vraagje.. heb pas (maandje) mijn passat in bezit (1.9TDI variant 2001 100pk trendline) maar daar is iets geks mee aan de hand...

als het vochtig weer is geweest en daarna een dag wat warmer en droog. is het net of er schimmel in de achterlichten zit, maar dit is condens...

Probleem is dat dit volgens mij een afgesloten kunstof geheel is (heldere kap over reflector-deel) en je d'r niet bijkunt..

Iemand hier ervaring mee of geheel nieuw dit. Lijkt me een dure grap om de complete units te vervangen. (heeft het links en rechts)

 

graag jullie ervaring.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik niet maar ik heb wel een identieke Trendline sedan maar van mijn achterlicht is steeds de bovenste die het niet doet.

Dan moet ik er een tik tegenaan geven en dan doet ie het weer.

 

Rare achterlampen zit er in de trendline's van 2001 :lol:

 

Sorry maar verder kan ik je niet helpen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Albertloos.

 

Welkom :wink:

 

Mijn passat is ook van 2001 maar ik heb geen problemen met de achterlichten.

Zijn de kapjes goed dicht?

 

Hier kun je kijken wat de achterlichten kosten:

 

http://www.passatplus.de/umbauteile/rue ... uchten.htm

 

Maar ik zou eerst erafhalen en goed nakijken.

 

Groetjes

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net een lekke vervangen, begon met wat condens later liep het water naar binnen. De aanhechting aan de zijkant van de lamp zat los. Op laten drogen en dan voorzichtig met wat secondenlijm vastzetten helpt wellicht. Ik kon echter voor 25,- een bijna nieuwe kopen en heb dat maar gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een 3b, sinds ik 3bg lichten achter erop heb heb ik het ook. Probleem nog niet opgelost.

 

Als je de units vervangen hebt en het rubber tussen de unit en de auto opnieuw gebruikt hebt en NIET vervangen hebt voor een nieuwe zou je dat kunnen doen.

 

Bij de golf4 waar veel meer mensen units vervangen hoor ik regelmatig verhalen over het MOETEN vervangen van het rubber omdat deze niet meer goed sluit

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden