Ga naar inhoud
  • 0

inbouwen ultrasone sensoren


keverfreak

Vraag

hallo allemaal

 

is het mogelijk om op het bestaande alarm die vanaf fabriek is ingebouwd een linker en rechter binnenverlichting met ultrasone sensoren aan de alarm module te koppelen? 8-)

 

en dan met vagcom te activeren?

 

er is nu al 2 keer in gebroken ze slaan een schroevendraaier in je slot draaien de deur op en hopla !weinig alarm dat afgaat :angry:

 

heb een 3bg uit 2003

 

greetz hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is mogelijk om sensoren te plaatsen alleen zal dat wel veel werk zijn ivm bekabeling aanpassen en extra kabels leggen.

 

Heb evt nog wel een setje sensoren voor in de hemel liggen.

Heb anders ook nog wel een blindplaatje liggen (volgens mij zelfs in het zwart)

 

PB maar als je wat wilt hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat blinde plaatje heeft geen enkele zin!

 

ze slaan als nog je raam in en halen je wagen leeg zonder dat dat ,,zogenaamde alarm" afgaat omdat hij geen ultra sone sensoren heeft.

 

 

 

vw mag dat absoluut geen alarm noemen

 

is er niemand die dit nog nooit heeft aangesloten.

 

die binnenlampen met sensoren zojn wel te verkrijgen zo en de bekabeling in geen probleem ik wil alleen weten of het kan anders ga ik er een uitgebreide inbouwen ,zit dan alleen met een dubbele afstanbediening probleem

 

hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mbt het uitbreiden van het standaard alarm, het herprogrammeren kan enkel met VDS-pro, niet met vag-com.

 

Ik meende dat er ook een optie is (wederom VDS-pro) om het alarm af te laten gaan na het openen van een portier met een sleutel (of geforceerd).

Je moet dan binnen een bepaalde tijd de sleutel in het contact stoppen ander volgt alarm. Open je de deur met de AB dan geldt dit niet.

 

Dus iemand forceert je deur, bypass standaard alarm en binnen, dan toch nog alarm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mbt het uitbreiden van het standaard alarm, het herprogrammeren kan enkel met VDS-pro, niet met vag-com.

 

Ik meende dat er ook een optie is (wederom VDS-pro) om het alarm af te laten gaan na het openen van een portier met een sleutel (of geforceerd).

Je moet dan binnen een bepaalde tijd de sleutel in het contact stoppen ander volgt alarm. Open je de deur met de AB dan geldt dit niet.

 

Dus iemand forceert je deur, bypass standaard alarm en binnen, dan toch nog alarm.

 

\Hoe dan? wil ik ook doen met mijn 3BG. kun je deze info geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sensoren zijn naderhand in te bouwen. Ik weet eigenlijk niet of er kant en klare kabelbomen voor te koop zijn, anders moet je deze zelf maken.

Alleen heeft t weinig zin als je alarm nu is uitgerust met die schorre eend in de kofferbak.

Als je het gaat inbouwen is het mischien beter om ook meteen de accusirene in te bouwen.

En zoals DM al zegt je moet het programmeren met vdspro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden