schilder13 Geplaatst 6 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 6 september, 2011 ik heb een vraag over het plaatsen van mistlampen voor in de bumper van mijn passat b4. ik zag dat de stekker + kabels er al zitten. als ik nu mistlampen erin zet + een schakelaar met mistlampfuntie voor (achter heb ik niet) dan moet het werken of moet ik nog meer aanpassen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pascal_Passat Geplaatst 7 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 september, 2011 Dan moet het werken inderdaad. Zelfde geval gehad met mijn B3 toen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VWfreak1990 Geplaatst 7 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 september, 2011 Richard, hulp nodig? Plus wel geel maken dat is wel mooi! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 7 september, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 september, 2011 Dan moet het werken inderdaad.Zelfde geval gehad met mijn B3 toen. ok, thx! een kijken of ik een set compleet kan krijgen. bij de stealert kwam ik al ruim over de 300 euro voor mistlampen en een lichtschakelaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 7 september, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 september, 2011 Richard, hulp nodig? Plus wel geel maken dat is wel mooi! zoals het nu lijkt is het plug en play. maar je mag altijd helpen om de koffie op te maken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VWfreak1990 Geplaatst 7 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 7 september, 2011 Dat word geregeld!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pascal_Passat Geplaatst 8 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 september, 2011 Dan moet het werken inderdaad.Zelfde geval gehad met mijn B3 toen. ok, thx! een kijken of ik een set compleet kan krijgen. bij de stealert kwam ik al ruim over de 300 euro voor mistlampen en een lichtschakelaar. Das een boel geld, even op de sloop kijken. of de vraag hier stellen www.passat35i-forum.nl Misschien heeft iemand nog wat liggen of weet ze ergens te liggen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten