Ga naar inhoud
  • 0

storing bij passat 3c 2006 ! Cruise Control) int rood


jeff_theunis

Vraag

hallo met jeff ik rijd met een passat higline limo 2.0 140 ps uit 2006.

en heeft een probleem dat de de garage niet drekt herkent.

bij redelijk snel starten van de wagen zonder lang te wachte dat alle kontrole lampjes uit zijn

gij hij dit probleem--) een ! uitroepteken en afbelding van Cruise Control) in het rood

kan er iemand vertellen als hij het probleem heeft voor gehad of het herkent .

 

groetjes jeff

post-10847-1423826283,4992_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had met deze melding een kapotte pompverstuiver, is me binnen 4 weken drie keer overkomen!

Auto deed het in eerste instantie weer na uitzetten van de motor en daarna weer starten, melding in FIS was ook weg.

 

Paar honderd kilometer later was de koek echt op, pompverstuiver defect!

 

De twee keren erna zelfde melding maar nu hield direct de motor op met lopen en ben ik afgesleept!

 

Wil niet zeggen dat die melding bij jou hetzelfde euvel is, er zijn waarschijnlijk meer oorzaken met dezelfde melding in het FIS.

 

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik had met deze melding een kapotte pompverstuiver, is me binnen 4 weken drie keer overkomen!

Auto deed het in eerste instantie weer na uitzetten van de motor en daarna weer starten, melding in FIS was ook weg.

 

Paar honderd kilometer later was de koek echt op, pompverstuiver defect!

 

De twee keren erna zelfde melding maar nu hield direct de motor op met lopen en ben ik afgesleept!

 

Wil niet zeggen dat die melding bij jou hetzelfde euvel mis, er zijn waarschijnlijk meer oorzaken met dezelfde melding in het FIS.

 

Suc6!

 

Hier +1 :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

:lol:

hij kreeg denk ik het uitroepteken in mfa, auto starte niet... met startkabels sloeg ie wel aan.

Dus vraagt ie of de accu versleten kan zijn, en daar door deze foutmelding.

 

Volgens mij kan dat niet, misschien dat het starten met de startkabels toeval is geweest dat hij toen wel aan sloeg en dit toch duid op de verstuivers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo guy ze hebben mijne wagen aan de computer gehangen. ze hebben drek niets op gemerkt. daar mee da ik overal wat vraag. nie van koppig heb graag wat verschilende meeningen. vrijdag moet ik op onder houd ik heb het alleen soms bij het starten. anders niet vald ook niet stil braand ook geen lampje als ik rijd !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tijdens mijn vakantiereis naar Spanje 2 keer een zelfde melding gehad

Na het uitzetten ( en weer starten) van de motor was de melding verdwenen

En werkte de CC weer. De tweede keer was op de terugreis waarbij het gloeispiraal

Begon te knipperen. De auto reageerde niet op gasgeven maar leek in een soort noodloop

Te zitten. Gestopt motor uit gedaan, ff gewacht en gestart en deed het weer

Als een zonnetje en meldingen waren verdwenen. Ik heb een 3C (BKP) uit 2006. Iemand een idee wat het zou kunnen

Zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tijdens mijn vakantiereis naar Spanje 2 keer een zelfde melding gehad

Na het uitzetten ( en weer starten) van de motor was de melding verdwenen

En werkte de CC weer. De tweede keer was op de terugreis waarbij het gloeispiraal

Begon te knipperen. De auto reageerde niet op gasgeven maar leek in een soort noodloop

Te zitten. Gestopt motor uit gedaan, ff gewacht en gestart en deed het weer

Als een zonnetje en meldingen waren verdwenen. Ik heb een 3C (BKP) uit 2006. Iemand een idee wat het zou kunnen

Zijn?

 

Verstuiver stuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden