Ga naar inhoud
  • 0

afneembare trekhaak zelf monteren?


Roeland

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit is niet moeilijker als een vaste, maar voor een afneembare is het mooiste om er ook een andere onderspoiler voor de bumper te monteren.

Een met een afneembaar luikje.

Je hebt een auto specifieke kabelset nodig (canbus) en deze moet ingeleerd worden.

voor verdere vragen stuur maar even een pb.

ik woon in Rolde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is goed te doen hoor. Volgens mij staan er nu zelfs beschrijvingen in de how-to's. Zodra je de electra aansluit, moet er wel wat geprogrammeerd worden. Dit heb ik toen bij de dealer laten doen.

Overigens was ik met een 3BG 2 uur bezig. Met de 3C ben ik 1,5 dag aan het tobben geweest. Simpelweg omdat ik niet wist hoe ik de achterbumper/lichten kon demonteren. Kortom kijk eerst even naar de how-to's

 

Achterlichtunits uitbouwen 3C

 

Achterbumper demonteren 3C Variant

 

en toch ook maar de sedan

montage trekhaak passat 3C sedan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog een kabelboom liggen alleen de module niet

Is die kabelboom universeel of hangt het nog van een sedan of variant uitvoering en is het een 7 of 13 polige?? Ik heb dus een 13 polige nodig voor een sedan 2.0 TDI Comfortline  uit 2008.

Maar ik heb zeker interesse indien deze onder/in de sedan past.

Maar bedoel je met een module?

aangepast door SRHoutstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de boom vanaf de module naar buiten en vanaf de module naar het Boardnet en zekeringen kast. De module moet er tussen maar ik weet zo even niet welk nr het heeft dsn moet ik eind van de week even uitlezen. De kop Is 13 polige. Zal zo even foto plaatsen

post-23587-0-78437200-1482860700_thumb.jpg

post-23587-0-64617800-1482860782_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden