Ga naar inhoud
  • 0

mooi of niet nieuwe koplampen en achterlichten

Vraag

Geplaatst

raymond heeft een fotoschop gemaakt met nieuwe lampen voor mijn 3 b de linkse foto,s zijn met nieuwe lampen rechts zijn huidige foto,s

wat vinden jullie ervan ??????? :) klik op foto word ie groter 8-)

post-4101-1423826207,4254_thumb.jpg

post-4101-1423826207,5817_thumb.jpg

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Ik vind bij de achterlichten die nieuwe (links) mooier en bij de koplampen de huidige (rechts) mooier.

mee eens.

de linker van de koplamp vind ik niet zo mooi het lijkt wel een beetje op een saab 9.3 ... :roll:

• 0
Geplaatst

Ik vind de achterlichten te veel van de Polo weghebben, ik stem in beide gevallen voor de huidige.

(wel zonder los led lampje :angel: )

• 0
Geplaatst
Ik vind de achterlichten te veel van de Polo weghebben, ik stem in beide gevallen voor de huidige.

(wel zonder los led lampje :angel: )

Dat LED-stadslichtje? Lag er in Drachten al in, nu nog steeds? :blink:

Of is appi er aan gehecht of zo :mrgreen:

• 0
Geplaatst

Ik ga voor oem look, Maakt die kop veel dikker, en dan achter een setje of bg, of v6.

Hou het origineel, ben niet zo weg van dit, maar dat weet je heb ik je altijd eerlij kgezegd.

Vandaar dat ik niet weet of je mijn imput boeit. :mrgreen:

• 0
Geplaatst

Het was even "plakken-pleuren-schoppen-meppen en knippen" m.b.v. A*d*o*b*e-photoshop. :lol::wohow:

mijn mening:

Als je toch al geen OEM units gebruik vind ik de Achterlichten super.

Beetje a-la VW-Polo, en weer eens wat anders. :thumb:

Koplampen maken de auto wel wat "stoerder". Alsof er een verlaagde touareg in je binnenspiegel gaat naderen. :)

denk niet dat ik die rechter koplampen daarvoor in zou wisselen. vind die rechter koplamp ook wel mooi hoor.

• 0
Geplaatst

Nou Appi, ik vind zowel voor als achter een hele verbetering.

Voor lekker donker en achter die rare bolletjes weg.

Mooi zo!

• 0
Geplaatst

De nieuwe achterlichten zijn niet helemaal mijn smaak, maar vind ik er beter uit zien dan de huidige Lexus-look lampen

De nieuwe koplampen zullen vast heel mooi staan bij de kleur van je Passat

• 0
Geplaatst
de linkse zijn vet alle 2

Heb je aandelen in die lampen? :roll:

????????????????????? :roll:

• 0
Geplaatst

mijn eigen broer verdient niks op deze lampen jongen zo zit deze familie niet in elkaar :wink:

• 0
Geplaatst

Haha, was een geintje he.

Maar serieus, vind beide achterlichten wel wat hebben, en koplampen is mijn smaak die je nu hebt.

Alleen, ik ben maar een domme Hollander he, gewoon doen wat je zelf het mooist vind. :angel:

• 0
Geplaatst

Eye of the beholder:

maar wat mij betreft voor zowel achter- alsook voor: beiden links genieten de voorkeur.

Foto achter rechts ziet er niet uit door dat doorzichtige en zilveren achtergrond. Ziet er goedkoop en extreem aftermarket uit

Foto voor links maakt het geheel af, rechts ziet er dan weer meer standaard uit

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden