Ga naar inhoud
  • 0

voor iets lager?!?


Fopperr

Vraag

Kun je de koni's voor nog iets laten zakken dmv andere schotels ofzo? Ik vind het zo jammer dat de voorkant hoger staat dan de achterkant bij de 3c...

 

Op dit moment is de verlaging 40mm rondom en het zou de auto "goed" doen om voor 50mm van te maken.

 

Volgens mij kun je dit bij de 3bg wel doen...toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Of je zet voor een paar verstelbare... Zelf heb ik de opdracht gekregen (van de vrouw) om de auto weer iets omhoog te zetten. Heb er nu een KW schroefset onder die behoorlijk (errug) stug is. Was eigenlijk voor audi. Ben van plan om eerst achter een ander setje te kopen (koni) en dan voor iets op te schroeven. Kijken hoe het comfort dan is.

 

Voor de rest loopt ie niet aan of zo. 2 weken terug met 4 man en de kofferbak tjokvol zooi naar Frankrijk gereden en niets geraakt. Viel me mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Of je zet voor een paar verstelbare... Zelf heb ik de opdracht gekregen (van de vrouw) om de auto weer iets omhoog te zetten. Heb er nu een KW schroefset onder die behoorlijk (errug) stug is. Was eigenlijk voor audi. Ben van plan om eerst achter een ander setje te kopen (koni) en dan voor iets op te schroeven. Kijken hoe het comfort dan is.

 

Voor de rest loopt ie niet aan of zo. 2 weken terug met 4 man en de kofferbak tjokvol zooi naar Frankrijk gereden en niets geraakt. Viel me mee.

 

Opdracht van de vrouw ....... :bash: ....... niet ok!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat je kan doen Fopper is datgeen wat Rutgerf via diesel986 heeft laten doen, de schotel 1 cm verlagen, die freest de schotel voor onder de veer een cm lager dan hoe die nu zit, en dan heb je de 50/40 te pakken.

is een goede en goedkoopste manier.

 

Waar wordt er precies weggehaald? En is er dan nog voldoende sterkte over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb 2 rechterhanden als ik het zo mag zeggen, vorige 3 passats telkens zelf verlaagd, maar deze zit anders in elkaar dan de 3b of 3bg.

Wil het zelf doen, en elk jaar moet alles eronderuit voor de Belgische keuring.... of je moet hem laten keuren in verlaaagde toestand, maar moet je minimaal 9cm bodemvrijheid behouden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het meest lastige van een 3C is dat je de schokbreker uit het fuseehuis moet slaan.. (wel eerst bout achterop eruit draaien)

Hoe meer aanbouwdelen je losmaakt des te makkelijker gaat het..

 

Laatst (bij Daan geloof ik) was er een ashoes defect en moest ik dus ook de aandrijfas demonteren.. daardoor werd het een stuk makkelijker om de schokbreker uit het fuseehuis te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
het meest lastige van een 3C is dat je de schokbreker uit het fuseehuis moet slaan.. (wel eerst bout achterop eruit draaien)

Hoe meer aanbouwdelen je losmaakt des te makkelijker gaat het..

 

Laatst (bij Daan geloof ik) was er een ashoes defect en moest ik dus ook de aandrijfas demonteren.. daardoor werd het een stuk makkelijker om de schokbreker uit het fuseehuis te krijgen..

 

 

Dat was (ook) bij mij Matthijs. We kregen hem toen zelf niet eens los :embarassed: .

 

Mijn vrouw is dus toe aan een meer comfortabeler set onder de passie. Ik ga wel even kijken hoe ik dat ga regelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden