Ga naar inhoud

Forse premieverhoging autoverzekering?


Bootje_Ronald

Aanbevolen berichten

Dus lijdt je liever verlies dan je vergoedingstarief bij te stellen? :wink:

 

Nope, ik calculeer m'n ondernemersrisico beter in... :lol:

 

En ik heb nergens gelezen dat het slecht gaat met Ditzo. Worden nog steeds bonussen uitgedeeld en winst gemaakt. Kortom: imo verrijking...Op het ene bedrijfsonderdeel maak je verlies om op 't andere winst te maken. It's all in the game.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het niet net in het nieuws geweest dat veel (vooral ) kleinere verzekeraars te weinig premie berkenen en daardoor de bocht wel eens om kunnen gaan. Misschien was die 30 % wel de laatste noodgreep van je maatschapij om niet te vallen?

Ditzo valt overigens onder ASR. 't Is wel een zelfstandige tak, maar zou het niet als kleine maatschappij bestempelen. In ASR zit overigens al het nodige staatsgeld :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt als het goed is nog terug gebeld door de directeur van Smit Verzekeringen uit Hellevoetsluis of we een soort Passatclub-korting kunnen bedingen/krijgen..

 

Dat is absoluut een heel mooi initiatief!!

Ik heb daar een aantal autoverzekeringen lopen, ooit de man/het bedrijf ontmoet op de brandweerbeurs in Gorinchem..

Zij zijn tussenpersoon, ik kon toen voor hetzelfde geld als ik bij de Unive WA+ verzekerd was daar All-risk verzekeren..

 

N.a.v. de verhoging van Ronald d8 ik, kom laat ik eens bellen en kijken wat ie kan/wil doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik betaal nu 85 euro in de maand en ben begonnen met €130,-, met 4,5 schade vrij jaar (4 wordt geteld) en ben verzekerd voor schade's zoals een konijn, ree e.d. Geen eigen risico mits aantoonbaar dat ik werkelijk een konijn aangereden heb en geen paaltje... Hagelschade, inbraak natuurlijk mits braaksporen en ook zijn mijn wielen/navi/leder e.d. automatisch mee verzekerd (tot €5000,- extra binnen standaard verzekering).

Denk ook dat er niet vergeten moet worden dat mijn passat in DE ongeveer €35.000 + kost (met mods) ipv ruim €45.000...

 

Verder heb ik een eigen risico van €125,- en geen gezeik! Mijn ervaring is dat als je gaat shoppen voor verzekeringen, je vaak goedkoper uit bent.... tot dat een schade betaald moet worden.

 

natuurlijk is het verschil wat je moet betalen wel heel erg groot en dan is het overwegen om over te stappen waard.... ben benieuwd of matthijs wat los krijgt, hoewel het voor mij geen zin zal hebben.... maar ik betaal ook al bijna geen wegenbelasting en geen bpm, dus dat neem ik voor lief :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden