Ga naar inhoud
  • 0

Vervangen parkeerlicht


TinusTG

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan proberen door een verloop te maken naar een dunne slang op je stofzuiger om het deel wat er in ligt op te zuigen.

Ik ben een tijd terug ook een uur aan het tobben geweest met zo'n 5-euro bak grijpertje omdat mijn lampje er in lag.

Normaal is het een kwestie van recht naar achter trekken (aan de draden!!), niet draaien iig.

Ik heb ook ooit eens ergens een spiegeltje op een soort antenne met scharnier aan het eind gekocht.

Bij auto materialen zaak of bouwmarkt zie je ze wel eens.

Daarmee heb je meer beeld van wat je aan het doen bent.

Bumper er af is ook best wat werk, ik zou even stoom afblazen en morgen op je gemak nog eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vreemd dat het glas is gebroken, maar voorlopig zit je er wel mee in je maag...De oplossing van Oele is een goede: een geschikt stukje slang kun je waarschijnlijk wel scoren bij een dierenspeciaalzaak (zuurstofpompen aquaria). Kost je een paar Eurie, maar grote kans dat je de unit niet hoet uit te bouwen?

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een oud, VW monteur geraadpleegd, hij heeft voor 30 euro de koplamp gedemonteerd ( en bumper e.d.). de unit schoon gemaakt en het gat weer vrijgemaakt.. Het laatste stukje van de fitting is afgebroken, deze zou het reflectorhuis tegen de warmte moeten beschermen.. Op zoek naar zo'n ding dus.. gelijk de andere kant ook maar laten vervangen.. duurlampje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is best wat werk, dus 30,- vind ik wel een nette prijs er voor.

Maar voor een stadslichtje is het wel een serieus bedrag inderdaad.

Fitting is zo te bestellen denk ik, alleen is het probleem om de oude van de draden af te krijgen.

Dat zit met weerhaken vast die in de fitting klikken.

Daar heb je speciale tangetjes voor.

Maar misschien zit zo'n fitting anders vast, heb er eigenlijk nooit naar gekeken.

Wat heb je Valeo of Hella?

Ik heb beiden liggen en kan eens kijken hoe het zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden