Ga naar inhoud
  • 0

Ipod playlists


vlkswgnpsst

Vraag

Ik lees in een oude post van 2010 op het forum dat playlists niet ondersteund worden in combinatie met een ipod .

Ondertussen is er waarschijnlijk al wel eea veranderd . Dus mijn vraag is : Vanaf welke RNS 510 firmware kan je door de playlists op een ipad gaan ?

 

Momenteel heb ik een harman kardon drive&play , die werkt perfect (je ziet de playlists zoals ze ook op de ipod staan) .

Ik heb een 160gbyte ipod , zonder playlists is het onmogelijk om muziek te selecteren lijkt me .

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Via de MDI worden alleszins M3U en PLS playlists ondersteund (ook als je van USB stick of harde schijf MP3's speelt). Er mag geen verwijzing zijn naar een schijf, bv "M:\muziek\map\song.mp3" werkt niet, "\muziek\map\song.mp3" werkt wel...

 

Je moet natuurlijk je ipod op de MDI aansluiten om dit voordeel te hebben, en niet op de aux-in.

 

Ik weet niet of dit ook op de ingebouwde harde schijf werkt. (nog niet geprobeerd)

 

Laatste firmware voor RNS510 : 3980, voor de MDI : 0150

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net mijn software geupdated naar 3980 , ook laatste nieuwe maps 7.2 er op gezet .

De ipod songs en playlists worden niet weergegeven . Ik zie dus enkel CD1 tem6 , en song 1 ; song 2 enz. Dit is toch wel een domper .

Iemand enig idee wat ik anders moet instellen misschien ?

 

Aansluiting zit in mijn handschoenkastje en kostte 200€ bij volkswagen . Geen idee hoe ze het juist aangesloten hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de MP3's op je ipod speelt heb je dus wel info?

 

Wat mij stoort is dat je 6 cd's krijgt en tracks. Dat lijkt erg veel op een CD wisselaar emulator... Heb je eventueel een foto van het toestel?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey dreke , bedoel je een foto van mijn ipod ?

 

"Als je de MP3's op je ipod speelt heb je dus wel info?"

Nee . Ik heb enkel ipods en het werkt niet . Ik gebruik geen cd's,memory sticks,sdcards oid .

Het is precies of hij denkt dat mijn ipod een cdwisselaar is .

 

Ik zal ook eens een mail naar de garage sturen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal later eens een foto maken van de aansluiting .

 

Ik heb ook de doos meegekregen . Dit is een originele volkswagen doos en hier staat op : Original iPod Adapter .

iPod Adapter . Volkswagen 1 stuk . 1K0 051 444 A . en dan ook nog een barcode .

 

Info op de ipod zal ik seffens eens kijken , ik sluit hem namelijk gewoon aan en heb nog nooit gelet op wat er op de ipod zelf komt .

 

Straks een update , moet nu naar Alken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de doos net open gemaakt en de installatiemanual eens doorgelezen .

Daar staat letterlijk dat er slechts 5 playlists zijn en dat er geen song information van de ipod getoond wordt .

 

Dit zou toch mogelijk moeten zijn (en toch zeker voor 200€) ? Ik zie verschillende mensen op internet die dat wel gewoon kunnen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is dan echt zonde. Voor minder geld plaats ik een MDI in waarmee je alle info op je scherm krijgt. Zowel van ipod, als van elk usb apparaat. Onbeperkte playlist met meer dan 1000 items per lijst...

 

Je hebt dus de ipod adapter van de RCD300, die zelf ook geen mp3 tag ondersteund. Deze adapter werkt inderdaad als een cd-wisselaaremulator.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden