Ga naar inhoud
  • 0

climat control loost zijn water in de auto


crackel

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je een 3BG hebt dan zit de afvoer aan de passagierskant achter de bekleding.

Je dashboardkastje eruit halen en de bekleding aan de kant van de middenconsul weg vouwen.

Daar vind je de afvoer, zwart buisje dat in de vloer verdwijnt.

De verdikking kan je losschroeven en voorzichtig wegschuiven.

Op de vloer blijft een rubberbusje staan, als je je vinger in het busje steekt en je hebt rommel aan je vinger dan zit deze verstopt . Die van mij heb ik doorgeprikt met een lange tyrib( snelhechter ).

Als deze helemaal in het rubberbusje verdwijnt, kijk dan onder de auto, dan zie je waar de afvoer uitkomt.

Heb je hem doorgeprikt spoel hem door met water, komt het onder de wagen uit de afvoer dan is het gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
morgen even proberen,.. en als dat het is, veel water uit de auto halen.

alvast bedankt.

Kun je dan svp fotos maken ?

Ik heb nog steeds een vochtige ondergrond. Kan zijn dat het lang duurt voordat al het water uit die spons is of ik heb toch nog ergens een lek.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net gereden en het lijkt erop dat er nu nog water bij de bestuurder binnenkomt via het ventilatiekanaal.

als ik de boel weer open heb, neem ik even foto's, nu ook niet gedaan.

 

Water eruit halen duurt lang,.. zit in de bekleding en in het filt wat er onder zit,. goed ventileren en kranten erop. Dat helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Water eruit halen duurt lang,.. zit in de bekleding en in het filt wat er onder zit,. goed ventileren en kranten erop. Dat helpt.

 

yep, ik had al een week een droge bovenzijde. Maar een zeiknatte onderkant. Ondanks twee dagen met een kachel bij de dealer/garage. De onderkant van de dikke geleuiddemping droogt wel maar dat zeikt het weer door vanuit het binnenste. Kranten eronder werkt het snelst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan ook de stoppen uit de bodem van de auto halen en daar een handdoek (van onderuit) en stuk naar binnen drukken, deze zuigt zicht dan vol, ik heb dit 8 maal herhaald, toen was het meeste water weg, de rest is met warm weer verdampt. nu is de auto droog onder de bekleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden