Ga naar inhoud
  • 0

[opgelost] Veel vloeistof rechts vooronder.


PeterM

Vraag

Hallo, ik heb een vraagje.

Ik rijd sinds een paar dagen in mijn "nieuwe" auto en hij rijdt heerlijk, echter;

Er komt best een lange tijd (druppelend) vloeistof onder de auto vandaan.

Ik neem aan dat het condenswater is van de Airco, maar is het normaal dat er na een halfuur stilstand nog steeds druppels vallen?

groet

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de verdamper blijft nog een tijdje koud, dus niet al het vocht is meteen weg.

theo heeft er wel eens wat over geschreven;

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=147&t=39487

 

als de verdamper nat blijft krijg je lekkere geurtjes etc.

dus de airco uit zetten 5-10 min van te voren is lastig maar wel behoud van de airco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm, ben toch bang dat het wat anders is. Mijn lampje van de ruitenwisservloeistof ging aan, terwijl ik dit echt niet gebruikt heb. Ik denk dat ze met het vervangen van de D-riem en waterpomp een slangetje hebben losgetrokken. Maar even een afspraakje maken met de garage. Zo te zien kan ik daar zelf niet makkelijk bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is geen onbekend probleem, er zit namelijk aan de binnekantzijkant een afstandsplaatje waar de geribbelde slang van de ruitensproeier tegenaan komt.

Na verloop van tijd schuurt dit plaatje de slang door, ik heb zelf het plaatje weggesneden en de slang over een lengte van 30 cm met mastiektape omwikkeld.

 

Als er recent een reparatie nabij het reservoir is geweest kan het ook zijn dat in/uitvoer op het pompje gescheurd is.

Dit kost dan ook gelijk een nieuwe pomp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden