Ga naar inhoud
  • 0

Elektrisch inklapbare spiegels


gerrit_BE

Vraag

Hoi,

 

Binnen enkele dagen komt mijn 3AA. Hij heeft elektrisch inklapbare spiegels. Nu vroeg ik me af, klappen die automatisch mee in bij vergrendeling van de auto? Of zo neen, is dat makkelijk te programmeren met VAG-COM of iets dergelijks?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet wat het probleem is met die Alie module voor inklapbare spiegels, ze zijn erg code gevoelig, het werkt dus niet om je huidige code over te zetten ... dat gaat dus niet werken.. althans bij mij niet...nu heb ik een compleet andere code erin staan en alles werkt ook contact met de achter deuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet wat het probleem is met die Alie module voor inklapbare spiegels, ze zijn erg code gevoelig, het werkt dus niet om je huidige code over te zetten ... dat gaat dus niet werken.. althans bij mij niet...nu heb ik een compleet andere code erin staan en alles werkt ook contact met de achter deuren...

En die code is???

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En heb jij problemen ermee... met die code

Alles werkt enkel geen verbinding met de linker achter deur. Deze doet wel alles wat ze moet doen maar niet te bereiken met vcds. De rechtse achterdeur wel.

De linkse deur ver en ontgrendeld, instapverlichting werkt, raam kan je bedienen via bestuurdersdeur en via de knop in de deur zelf.

Enkel de verlichting in de raamschakelaar flikkert (mogelijks omdat er geen verbinding is met de deur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En heb jij problemen ermee... met die code

Dany, (passatmotion) heeft er 0011F7 zitten als code en volgens zijn uitdraai kan hij wel verbinding maken met de achterste deuren.

Heb ook nog 0210FF gevonden op een ander forum maar dat was van een Touran.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb net dus ook die code erin gezet 0010F7 en bij werkt alles nu naar behoren..

Gaan de spiegels nu nog steeds terug open bij het openen van de deur of gaan ze nu wanneer de sleutel het contact in gaat ?

 

Kan bij mij natuurlijk ook aan de ruitmodule van de linker achter deur liggen. Daarvoor zou ik een de vorige bestuurders module moeten inpluggen om te kijken of het aan deze module ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb sinds kort elektr inklapbare spiegels op de b7 zitten. Ze klappen alleen in als ik de draaiknop in het deurpaneel gebruik. En ook om ze uitte klappen moet ik ook de draaiknop weer gebruiken. Kan dit ook anders en hoe doe ik dit? Kan je ze ook laten inklappen als je de auto op slot doet met de afstandsbed. Gr Marcel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, MarVelous said:

Ik heb sinds kort elektr inklapbare spiegels op de b7 zitten. Ze klappen alleen in als ik de draaiknop in het deurpaneel gebruik. En ook om ze uitte klappen moet ik ook de draaiknop weer gebruiken. Kan dit ook anders en hoe doe ik dit? Kan je ze ook laten inklappen als je de auto op slot doet met de afstandsbed. Gr Marcel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Als het goed is kan dat dmv een instelling in Adaptions van je deurmodule.
Neem aan dat je VCDS hebt?

En werkt Side Assist al?

aangepast door FapperCC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als het goed is kan dat dmv een instelling in Adaptions van je deurmodule.
Neem aan dat je VCDS hebt?

En werkt Side Assist al?
Nope ik heb helaas geen VCDS. En nee side assist werkt ook nog niet.

Ik moet dus nog even wachten voor alles hopelijk gecodeerd kan worden. Is er een speciale deurmodule nodig of hebben ze allemaal die functie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 minutes ago, MarVelous said:

Nope ik heb helaas geen VCDS. En nee side assist werkt ook nog niet.

Ik moet dus nog even wachten voor alles hopelijk gecodeerd kan worden. Is er een speciale deurmodule nodig of hebben ze allemaal die functie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Is een instelling in Adaptions gezien je al klapspiegels via Knop hebt.
Het kan zijn dat je deurmodules het niet ondersteunen, ja dan zal je naar een andere moeten.
Ik wil je best (als het weer wat rustiger word ivm Corona) keer helpen om te kijken of ze in te stellen zijn.
Maar denk dat @Diver of @Passat Rdi je ook wel wil helpen

Jammer van je Side Assist?

 

 

aangepast door FapperCC
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden