Ga naar inhoud

plaatselijk buitje


varilex

Aanbevolen berichten

zonnetje komt hier door!

vanochtend 3 druppels gevallen, waarvan 1 van het koffie kopje

 

Hahaha Alle hier ook, enkel wilde de vrouw ook koffie, dus ik hier een druppel extra.

Maar dat is een nadeel van lange droogte, de grond is te droog om op te nemen, en blijft erboven, en de riolering staat ook droog en gelijk vol. En dan idd de straten gelijk vol, kijk dit is de enige manier wanneer stoepranden mooi zijn, dan loopt het gelijk je woning niet binnen.

Maar succes met verhelpen van de overtollige water, al zal je mischien er niet veel aan kunnen doen, maar gras en tuin zijn gelijk goed verzopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hier vannacht flink geknetterd, maar nu volop zon. Hadden ze volgens mij precies andersom voorspeld :-)

 

Check wel even je ventielen op modder, anders heb je een lekke band zo gauw je je band wilt gaan oppompen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag in Eindhoven erg veel regen gevallen, Auto stond schuin op het van de parkeergarage. Vanavond bij het controleren van de vloerbedekking, de hele rechter voorkant zeiknat :angry: Kan ik van het weekend opzoek gaan naar de oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle tips, ga vandaag vroeg naar huis en die punten 1 voor 1 nalopen. Ik gok op de pakking van de interieurfilter. Zal een peilstok in de accubak stoppen voordat ik wissers en de rest ga slopen om de accu eruit te kunnen halen. Dacht dat een diesel iets meer tijd vergt dan een benzine om de accu eruit te halen.

 

Hoe kan ik het beste de deur controleren? Bekleding eraf en dan met open deur de slang op het raam en kijken of er water onder die metalen plaat uitkomt, zoals beschreven in Mijn verhaal van Raymond (opgelost door Jeroen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in Eindhoven erg veel regen gevallen, Auto stond schuin op het van de parkeergarage. Vanavond bij het controleren van de vloerbedekking, de hele rechter voorkant zeiknat :angry: Kan ik van het weekend opzoek gaan naar de oorzaak.

 

post-14682-1423825921,4419_thumb.jpg

 

Niet verder zoeken: afvoer onder accu. Had ik van de winter ook last van. Door een zeer slechte conscructie kan asl de afvoer verstopt raakt water via de airco opening naar binnen lopen. Je ziet er ook helemaal niets van want die hele bak is afgedekt. Pas als je de dekplaat verwijderd zie je dat er een hele bak water in staat.

 

LET OP ! Nu zegt dealer dat mijn de elektronica van mijn automaat daardoor vernachelt is ! Water ingekomen en is nu aan het wegroesten. Hebben ze van de winter niets van gezegd.

 

Iemand hier ooit wel eens van gehoord of weet waar die elektronica zit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in Eindhoven erg veel regen gevallen, Auto stond schuin op het van de parkeergarage. Vanavond bij het controleren van de vloerbedekking, de hele rechter voorkant zeiknat :angry: Kan ik van het weekend opzoek gaan naar de oorzaak.

 

Accubakplug was er toch al uit bij jou?

en "Mijn verhaal van Raymond (opgelost door Jeroen)"" . Dat had voornamelijk te maken met glasresten die waren blijven zitten in de binnenkant van de deur. (m.d.a. de welbekende glashersteller :( ). Rotzooi had zich opgehoopt (incl. bomenprut) op/om de afvoergaatjes onderkant achtterportier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles nagelopen en de plug in de accubak was idd al eerder verwijderd, heb nu ook de plug onder de rembekrachtiger erdoor gedrukt. Het was idd een rotte rubber onder de interieurfilter. Morgen maar effe langs de stealer.

Heb uit voorzorg (bij vorige eigenaar zijn er 2 ruiten door inbraak vervangen) toch effe alle deuren nagelopen maar die zijn dicht.

 

De mat blijkt gelukkig alleen aan de bovenkant nat te zijn. Onder de mat is alles droog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden