Fect Geplaatst 25 april, 2011 Geplaatst 25 april, 2011 Hoi allemaal Vandaag kreeg ik de opmerking dat mijn lamp aan een zijde kapot is. Hoe kan ik nu testen waar het aan ligt? zijn er ook evt nieuwe lampen/balasten te koop of is het goedkoper om een nieuw setje te kopen? Kan het ook zijn dat er een zekering kapot is of moet dan de lamp aan de andere kant het ook niet doen. [gaat om een passat 3b sedan met aftermarket 6000k xenon] Gr pascal
0 LED-Lightning Geplaatst 25 april, 2011 Geplaatst 25 april, 2011 Je zou de ballast van de werkende kant even kunnen wisselen, zo kun je eventueel zien of het de lamp of de ballast is, is dat misschien een idee? Ik neem aan dat met een kapotte zekering alle twee het niet zouden doen. De zekeringen nalopen kan natuurlijk ook geen kwaad.
0 Fect Geplaatst 25 april, 2011 Auteur Geplaatst 25 april, 2011 Dat kan ik wel even proberen, weet je toevallig wat een nieuwe lamp zou moeten kosten?
0 LED-Lightning Geplaatst 25 april, 2011 Geplaatst 25 april, 2011 Dat hangt er een beetje vanaf, ik heb al eens een setje via eBay besteld (adres moet ik eens opzoeken) en die waren prima voor een superprijs. Ik heb hier ook al eens wat posts gezien die bij een Chinese firma bestelden. Of die kwaliteitstechnisch gezien wat waren, weet ik niet. Als je interesse hebt kijk ik eens voor het adres van de eBay shop waar ik ze vandaan had
0 LED-Lightning Geplaatst 25 april, 2011 Geplaatst 25 april, 2011 Ah, al vrij snel gevonden, die link. Is binnen Europa, dus geen last met invoerrechten betalen. http://stores.ebay.nl/AWAX-EU?_rdc=1
0 bjorn Geplaatst 25 april, 2011 Geplaatst 25 april, 2011 Maar weet dan niet of je kleur verschil krijgt... Zijn ook wel 6000k maar dat verschilt nog wel een beetje per setje... Kosten zijn denk ik 2 tientjes voor 2 nieuwe lampjes... Als je ze beide vervangt heb je er meteen 1 als reserve...
Vraag
Fect
Hoi allemaal
Vandaag kreeg ik de opmerking dat mijn lamp aan een zijde kapot is.
Hoe kan ik nu testen waar het aan ligt?
zijn er ook evt nieuwe lampen/balasten te koop of is het goedkoper om een nieuw setje te kopen?
Kan het ook zijn dat er een zekering kapot is of moet dan de lamp aan de andere kant het ook niet doen.
[gaat om een passat 3b sedan met aftermarket 6000k xenon]
Gr pascal
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten