Ga naar inhoud
  • 0

2e velg naar de knoppen vandaag naar Cultwheels


sumarcity

Vraag

Vorige week 2 dagen bezig geweest met de auto er weer tip top uit te laten zien incl de zomerwielen die er vorig jaar nog maar 3 maand onder hebben gezeten. Nu neemt de vrouw de auto 1x mee gelijk de velg RA gemold @#$%^GGVD@#$%^& :angry::angry::angry::angry::angry::angry:

 

Heb al even geïnformeerd wat een nieuwe kost , maar wat zeggen jullie is het te repareren??

 

 

IMG_1092.JPG

 

IMG_1093.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

T A R I E V E N

 

Vanwege de diversiteit aan werkzaamheden en type velgen kunnen wij voor particulieren geen standaard prijslijst opstellen. Voor een prijsindicatie kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen, bij voorkeur per email. Om een zo juist mogelijke prijsindicatie te kunnen geven verzoeken wij u, indien mogelijk, een foto bij te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
€ 2000 a 3000,- ben je van alles af.....

2e auto erbij nemen, werkt goed moet ik zeggen, geen stress 8-)

 

 

2e auto heb ik wel alleen neemt ze de mijne mee als ik thuis ben.

 

Die van mij durft dat niet eens...........

Ik zeg wel eens: neem die van mij maar, die is al lekker warm.......Niet dus, "ben als de dood dat ik een deuk of kras erop maak" krijg ik dan te horen. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt geluk dat je ze kan laten spuiten. al is het natuurlijk nog altijd k*t als het gebeurd. Bij mij in 2 seizoenen al 3x en ze kunnen niet onzichtbaar gespoten worden.

De laatste moet nog vervangen worden, ik heb dus bijna een reserveset.

 

En altijd hetzelfde antwoord: Ik heb niets gemerkt. :x:x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag iets gehaast, rijd ik bij een afslag over een gat met daarna een mooie scherpe grasbetonklinker. En ja hoor weer een velg naar de knoppen en band naar zijn filistijnen. Gelijk maar met Cultwheels gebeld en kon de velgen vanmiddag brengen. Hopelijk na de reparatie niks meer van te merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden