Ga naar inhoud
  • 0

AIRCO SLANG STUK helaas


greeneyes

Vraag

Hallo psst forumers.

Ik heb helaas een airco slang kapot aan mijn psst.

Het is de slang tussen de aircocompressor en de droger (actumulator, droog filter)

Slang kost nieuw bij de dealer 177,55 inclu BTW.

Oftewel de jackpot.

Hoop dat iemand me voor ene betere prijs aan eentje kan helpen.

Ik weet van de dealer dat van alle 4 cilinder motoren van 2001 t/m 2005 passen op mijn

passat 2001 96 kw diesel.

Ook moet ik nog een nieuw droog filter (droger) hebben.

Kost ongeveer 30 euro.

BEN BENIEUWD heb het op korte termijn nodig dus wie heeft er zo´n slang of kan er voor

een leuke prijs voor mij aankomen?

ENORM BEDANKT gr MARK :roll::(

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast TheoStek

De jackpot heb je (nog) niet, die prijs is een fatsoenlijke prijs en niet absurd te noemen.

Ik denk dat het die leiding is wat vanaf de accumulator naar de compressor vertrekt, (aanzuig) die ligt zo laag dat deze schuurt over de kunststof bodemplaat. Vorig jaar nog bij een medeforummer uit Kerkrade daarop gewezen en middels een tey rap omhoog getrokken, doch was deze nog intact maar zal (ooit) de geest gaan geven.

 

Ik zal es informeren bij mijn airco materialen leverancier, of deze de airco leiding kan/wil repareren, je zult dan indien het mogelijk is de airco leiding moeten op sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik geloof dat bij mij net dezelfde slang stuk is... gisteravond bij de garage geweest, daar hebben ze met een lekdetectie opgespoord waar het lek zat... inderdaad ook onderaan in een slang die over de bodemplaat loopt en was doorgeschuurd.

 

Stuk zou 180€ kosten, EXCL btw werd mij verteld.... hoop maar dat ik hier dus niet in de zak wordt gezet.... (hoewel BE altijd duurder is dan NL denk ik...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden