cupvelgen Geplaatst 9 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2006 wie kan er iets vertellen over powercaps.hoe zwaar ze moeten zijn, welk merk, of het zinvol is enz. Hans
0 Madman Geplaatst 17 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2006 Nou bedankt voor de info ik ga er zeker op letten hoe ik nu alle inelkaar hebt gezet en kijken of ik het kan verbeteren Gr Bas
0 wirepassat Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 bekabeling is de basis van een goede installatie, mijn bekabeling alleen al komt op een 1000 euro
0 Madman Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 Oke dan,maar wat voor mega instalatie heb jij dan wel niet in je auto ?? gr Bas
0 VisionRoy Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 Oke dan,maar wat voor mega instalatie heb jij dan wel niet in je auto ??gr Bas Die belgische vlag zegt genoeg Belgische tuning ... altijd extreem 8)
0 ReneR Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 De cap levert trouwens geen extra volts maar extra stroom. Dat klopt idd... Waar veel mensen een denk fout maken is dat stroom (A) en spanning (V) onder een bepaalde verhouding met elkaar staan... Deze verhouding noemen we vermogen (P) Als een apparaat (te)veel stroom vraagt dan zul je zien dat de spanning ook begint in te zakken. Omdat een CAP sneller ontlaad dan een standaard accu levert een CAP voor een hele korte tijd extra stroom waardoor de accu minder tot geen klappen krijgt. Dus de accu wordt bijna niet meer over belast (zo kun je nl. een korte piek beschouwen) en dus zul je ook de spanning niet of veel minder zien inzakken. En dus denken veel mensen dat een CAP de spanning bij vult. Nog ff over het aansluiten... Ik heb in het verleden nog al wat auto's verbouwd ook met die krengen erin... En jah ze kunnen echt uitelkaar klappen bij volle kortsluiting of als je de polen verkeerd om aan sluit. Maar tegenwoordig zitten op de meeste beveiligings schakelingetjes. Ook moest ik altijd een kabeltje van de remote van de versterker door lussen naar de CAP. Anders ging deze niet aan. Maar ik lees net dat dit tegenwoordig niet meer hoeft. Btw... heb je kabelschoenen en/of een krimptang om deze erop te persen ? Ik zou dit nl. niet zomaar met een waterpomptang en/of combinatie tang doen.
0 VisionRoy Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 Btw... heb je kabelschoenen en/of een krimptang om deze erop te persen ? Ik zou dit nl. niet zomaar met een waterpomptang en/of combinatie tang doen. Waarom niet ? Ik heb gewoon kabelogen eraan geknepen met een waterpomptang. Uiteraard heb ik er wel eerst de stroom afgehaald
0 Turbo-Variant Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 Dat is vragen om problemen... Met zo'n übergrote krimptang knijp je die dingen veel beter en verder dicht.
0 VisionRoy Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 Met zo'n übergrote krimptang knijp je die dingen veel beter en verder dicht. Ze zaten behoorlijk vast .... Ik heb overigens ook geen krimptang .... Misschien als ik antonio zover krijg dat ie me komt helpen met die pluskabel dat hij er 1 mee kan brengen ofzo
0 wirepassat Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 zo,n tang voor kabelogen kost 75 euro bij caliber één goede deftige voor sluitingen aan speakers en draden een goei 60 euro in de betere doe het zelf zaak
0 VisionRoy Geplaatst 18 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2006 Ahja zoéén ... Nouja , antonio komt binnenkort langs en die zal er vast wel 1 hebben. Komt goed.
Vraag
cupvelgen
wie kan er iets vertellen over powercaps.hoe zwaar ze moeten zijn, welk merk, of het zinvol is enz.
Hans
Top Posters For This Question
28
6
6
4
Popular Days
12 dec
12
17 dec
12
18 dec