Ga naar inhoud

custom "LED" achterlichten


Shining

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe veel ruimte je nog hebt in je lichtunit.

Maar ik heb gewoon de lamphouder er achter zitten en de aansluitingen op de lampdrager gesoldeerd. Shema lijkt me wat overbodig dan omdat je zo kunt volgen waar welk lampje zit en wat je daar dan moet aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Weer even van onder het stof gehaald dit topic.

 

Ik had alles strak geplamuurt en geschuurt.

En ze lagen al een aantal weken klaar totdat ik alles had verzamelt voor de spuiter..

Kon het niet laten om ze even in de auto te monteren, kwam ik er achter dat ik een fout had gemaakt...

De LED ring staat recht op het glas terwijl het glas van de orginele iets wat naar buiten loopt.

Dus met resultaat dat de lampen niet recht naar achter schijnen..

 

Ik heb dus alles opnieuw moeten doen en alles moeten aanpassen.

Ze zijn dus weer bijna klaar.

 

over 2 weken naar de spuiter en hopen dat ik ze nu zo snel mogeljik kan monteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De achter lichten zijn klaar ! :mrgreen:

 

Het heeft even geduurd maar het resultaat mag er zijn vind ik zelf :wink:

 

Toen ik ze voor de tweede keer heb aangepast:

imag0486i.jpg

 

De led ringen los:

imag0490v.jpg

 

En dan het eind resultaat:

imag0511w.jpg

 

imag0512q.jpg

 

Hoop ze zo snel mogelijk in de auto te kunnen monteren.

En ben benieuwd wat jullie er van vinden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de eerlijke reacties !

 

Ik had precies het zelfde als de meeste, dat de rode led ring behoorlijk vloekt met de kleur rood van de unit.. :(

Er zit inmiddels nogal wat tijd in, en ga ze toch op de auto monteren ( hopelijk valt het dan allemaal mee )

Als het nog steeds tegen zit ga ik proberen een witte led ring op de kop te tikken.

Denk dat het dan wel mooier staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de ring maar net met moeite in de unit past, en ik deze erin lijm, moet het in één keer goed zijn.

Ben bezig om de rode ring om te ruilen voor een witte ( p1 ) ik denk net als de meeste dat het dan een heel ander gezicht is.

 

nog ffkes geduld :D

moet nog reactie terug krijgen van die kerel waar ik die rode vandaan heb om een witte te fixen ;)

 

geduld is een schone zaak :mrgreen:

 

 

binnenkort joop ik

 

worden voor me gemaakt

 

Ben beniewd, ik houd het in de gaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo..

Eindelijk is het zover :D

 

Ik ben erg druk bezig geweest om witte ringen op de kop te tikken maar dat valt nog niet mee..

In Nederland zijn ze niet zomaar te krijgen en als ze dan te leveren zijn, duurt het erg lang en kost het ontzettend veel !!

Per ring kost het € 94,80 incl. btw aangezien ik er natuurlijk 2 moet hebben vond ik het nogal prijzig :(

 

Heb toch besloten om de bestaande met rode led ring in te bouwen.

Vind het zelf echt heel mooi, beter dan dat ik had verwacht, want vond zelf het resultaat ook niet echt mooi.

Maar al met al, nu ze op de auto zitten vind ik het persoonlijk een heel ander gezicht :D

 

Ben er blij mee!

 

imag0593p.jpg

 

imag0595y.jpg

 

imag0596j.jpg

 

imag0598a.jpg

 

imag0597.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje,

 

Nee het is een compleet andere unit, ik heb het glas van de unit af ge-dremeld een gat ingemaakt, toen een pvc-mof van 100 mm erin geplamuurt strak gemaakt en het glas op de unit gezet, weer alle randen dicht geplamuurt en strak gemaakt, toen overgespoten en als laatst de verlichting erin gelijmt

 

Dus er zit geen verdikking op het glas, de randen sluiten net zo aan als de orginele versie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden