Ga naar inhoud
  • 0

et waarde klopt niet


passat2010

Vraag

hoi

 

ik ben vandaag gaan kijken voor rs 4 wielen mooie set er stond in et 35 8j 18 inch

ik heb ze voor de zekerheid daar gemonteerd steken ze bijna een halve cm uit mij wielkasten voor???

ik had eerder a8 wielen zelfde maat enz deze vielen er mooi binnen

op een 3 b kan et 35 toch prima???

kan het zijn dat het per ongelijk verkeerd er in gezet is?

 

ik hoor het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

et 45 is standard maar had eerder a8 wiel 8j et 35 en deze vielen gelijk met de wielkast (dacht ik) en die rs 4 wielen staken uit een halve cm als ik vanaf boven keek vond het niet echt mooi

en gaan ze dan niet aanlopen met veren na verlaging of zonder verlaging gr roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ET35 stak op mijn 3B ook +/- 0,5 cm uit.

Dat ligt niet zozeer alleen aan de ET waarde maar ook aan de breedte van de velg zelf. (8 of 9J)

 

Alleen oppassen bij verlagen, want ik heb er toe alleen veren van Eibach pro onder gezet en reed heerlijk alleen scherpe bochten van een stoepje of oprit af wren een probleem en drempels moest ik heel voorzichtig nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

8J i.c.m. ET35 past inderdaad wel onder een 3B maar het is wel de max en steekt op de vooras iets uit. De één vindt dat mooi, de ander niet, dat is een kwestie van smaak. Het loopt niet aan, mits je banden 225 zijn of smaller.

Onder een 3BG is het een iets ander verhaal, daar vallen ze iets meer naar binnen, scheelt net een paar millimeter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden