Ga naar inhoud
  • 0

Voorruit


Stofke

Vraag

Vandaag na een week of 3 in het bezit te zijn van mijn wagen zag ik bij het cleanen van de voorruit dat er enorm voor steenslag opzit, veel kleine putjes die je van binnen eigenlijk goed ziet nu ik erop let, eerder dacht ik altijd dat de voorruit vuil was en dat ik deze nog even moest oppoetsen. De vraag is nu of deze putjes kunnen hersteld worden en indien niet wat de prijs ongeveer is voor een nieuwe voorruit voor een VW Passat Break 2007 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dag Kristof,

 

alvast welkom hier (eindelijk eens iemand van dicht in de buurt)

(stel je ook even voor in het "ik ben en ik rij" topic) daar zijn ze hier namelijk redelijk aan gehecht.

 

Ivm de ruitbeschadiging. Je kan even langs gaan bij Carglass, die gaan het zeker kunnen herstellen. Maar wat het gaat kosten dat weet ik niet aangezien je aangeeft dat het over meerder putjes gaat.

Een nieuwe ruit bij de dealer laten plaatsen zal best prijzig zijn vrees is, doe maar een gokje maar 400eur zal ik er niet ver naast zitten denk ik.

Als je dan nog eens een verwarmde voorruit hebt dan gaat het nog een stuk duurder zijn.

Ik ken wel een paar adressen in de buurt waar je voor een redelijke prijs een ruit kan laten plaatsen.

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
denk niet dat ik daar tegen verzekerd ben

 

het gaat idd over meerdere putjes, ik denk toch wel een stuk of 100

 

ai, das inderdaad wel veel, is een braille-ruit dan ofzo :lol:

dan zal een nieuwe ruit de enigste optie zijn denk ik, tenzij je ermee kan leven natuurlijk.

Maar eens je iets hebt gezien begin je er meer op te letten en wordt de ergernis groter.

Je kan eens bij de garage langs gaan, prijs vragen mag altijd hé. Je gaat bij VW garage De Mey zeker? Of de Baets in Eeklo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden