Ga naar inhoud

  • 0

Zomersokjes tijd..???


p.g.w.verweij

Vraag

  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

serieus gaat dat zo makkelijk,alle. Dan doe ik het de volgende keer ook lekker zelf :P

 

wisselen hang ook een beetje af van wanneer je rijdt. rij je nu veel overdag, heb je meer km met een hogere temperatuur.

rij je nu veel s'morgens en s'avonds (woon werk verkeer) dan rij je nu ook nog onder de 7 graden, moest tenminste vanmorgen nog mijn raam ijs vrijmaken en dat zit er niet met +7 :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgende week donderdag heb ik de beschikking over een hefbrug en luchtsleutel

in een overdekte garage bij ons op het werk. Ben toezichthouder bij onze Auto Hobby Club

en dan heb ik weer toezicht. Meteen ff de zomer slofjes mee en wisselen die handel.

Sneeuw zullen we nu wel niet meer krijgen..................hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wanneer is het dan pasen?

Moet voor mijn wagen eerst ff een setje nieuwe zomer sloffen scoren voor om de 17 inch velgen daarna gaan ze bij mij er ook weer onder. Met dit mooie weer gaat t idd ook weer aardig kriebelen.

Denk dat ik komend weekend de Beetle van mijn vrouw op "zomersokjes" ga zetten en idd volgens mijn beschrijving hierboven :mrgreen::angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Pasen is 24 en 25 april.. pas over kleine 2 maanden.... Is dat niet beetje laat? Voor hier... Er zijn jaren geweest dat het rond eind maart al 20/25 graden was.. Lijk me beetje te lkang voor je Winterbandjes... :?:

 

Je meot niet ook alleen naar tempratuur kijken ey..;) Nu is het ook vrij droog weer aan het worden en dat blijft het voorlopig aardig.. (hoge slijtage winterbanden) En door de ' sterke' zon is het ook niet erg aantrekkelijk voor je wintersokjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij zitten ze er alweer 2 weken onder, moet ze toch iedere week wassen en is poedercoat dus kan heel wat hebben.

 

Monteer ze altijd gewoon thuis, heb luchtsleutel op 12v (350nm) momentsleutel , en garagekrik .

Haal mijne bij iedere maand onder de auto vandaan om ze van binnen ook helemaal te poetsen.

 

 

Foto-NUERCX4Z.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja daar zit ik ook altijd mee tot waar aandraaien ?

vast is vast en dan met moment sleutel die ik niet heb ?

Wat ik doe; op de krik - handvast*, dan van de krik - max. 1/4 slag er bij

 

*klem het wiel 'vast' tussen m'n voeten en gebruik zo'n kruissleutel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan het prima zelf doen, maar ik laat het altijd doen.

De garage slaat de andere velgen dan meteen voor me op, omdat ik er thuis geen ruimte voor heb.

Wissel en opslag kost dan iets van twee tientjes per jaar.

 

En ashoesje links begint slecht te worden, dus laat ik komende wissel meteen mee vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden