Ga naar inhoud
  • 0

RCD 300 heeft MP3 / ISO Stekker Parrot Bluetooth ?

Vraag

Geplaatst

Ben een Passat aan het samenstellen, en kan in de officiele folders niets terugvinden over of de RCD 300 ook MP3s speelt ... kan iemand dat bevestigen, danwel ontkrachten ??

En .. is er iemand die een Parrot carkit heeft aangesloten middels een in de handel verkrijgbare ISO stekker op deze radio ?

Grtz vanuit een zonning R'dam

Olaf

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Die carkit zal wel lukken, de RCD300 heeft volgens mij gewoon MOST-stekkers, dus die MUTE en LF-audio-in gaat wel lukken.

En volgens mij kan-ie ook MP3's afspelen...

Waar waarom geen RNS300, die kan ook nog fijn voor je navigeren! Heel handig systeempje voor weinig geld!

Of wordt het toch de zuignap op de ruit....?

• 0
Geplaatst
Ben een Passat aan het samenstellen, en kan in de officiele folders niets terugvinden over of de RCD 300 ook MP3s speelt ... kan iemand dat bevestigen, danwel ontkrachten ??

En .. is er iemand die een Parrot carkit heeft aangesloten middels een in de handel verkrijgbare ISO stekker op deze radio ?

Grtz vanuit een zonning R'dam

Olaf

RCD300 speelt geen mp3s af, alhoewel er hier en daar mensen op het internet zijn die zeggen dat er een software updat is, zelf heb ik de RCD500 (verschil is een interne cdwisselaar voor 6 cd's), ik heb zelf nergens iets kunnen vinden mbt de update.

Ik heb de Parrot CK3100 (met dat kleine schermpje) en dat werkt perfect met deze radio, alles is door mijn dealer aangesloten, ik heb niets over extra stekkers oid gehoord.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Ohw ja en stel je eens voor op: ik ben...en ik rij...

• 0
Geplaatst

Ik heb een RNS 300 (navi in monchome scherm) en een cd wisselaar

den rns 300 speelt mp3's af, de wisselaar NIET

wel moet de cd aan bepaalde eisen voldoen (type van mp" edm

als je wil kan ik daar de specificiteiten van doorsturen

Groeten

Johan

• 0
Geplaatst

Eisen aan de mp3:

* De cd moet aan de standaard ISO 9660 voldoen.

* De naam van de artiest, het album en de titel van het weergegeven stuk kunnen worden weergegeven, als deze informatie als ID3-tag aanwezig is (versie ID3v1 of ID3v2, max 4kb lengte). De weergave van naam, album en artiest is beperkt tot 32 tekens. Als geen ID3-tag aanwezig is, wordt de bestandsnaam weergegeven (max. 32 tekens)

* Speellijsten worden niet ondersteund.

Mp3-formats:

* Het systeem ondersteunt de mp3-formats MPEG1, MPEG2, MPEG2.5 Layer3.

* Bitrate: 32, 40, 48, 56, 64, 80, 96, 112, 128, 160, 192, 224, 256 of 320 kbit/s (vast of variabel).

* Leessnelheid: 32, 44.1 of 48 KHz.

Bij bestanden met variabele bitrate kan de weergave van de speeltijd onnauwkeurig zijn.

Hope this helps

Johan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden