Ga naar inhoud

  • 0

Highline Verlagen 3cm foto pag 5


Charles16v

Vraag

Heb dinsdag een highline variant 2.0 fsi gekocht uit 2006.

Nu vind ik dat hij behoorlijk hoog op de pootjes staat.

Welke verlaging kan ik het beste pakken met het minste comfort verlies en wat nog goed te rijden is met drempels.

Wil niet iedere keer stapvoets over die dingen rijden. die tijd het ik gehad.

 

Dit is de foto hoe hij er nu bij staat. beste hoog of niet??? Volgens mij zijn ze normaal lager a fabriek

 

GroteFoto-HOQ7CZEQ.jpg

 

GroteFoto-Q4L8B8FV.jpg

 

GroteFoto-SHX4EY8M.jpg

 

GroteFoto-DHZKVHEQ.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb gekeken maar de velgen die ik wil( s8 imitatie) is pas over 2 weken leverbaar. wil dan toch voor 18 inch gaan. 19 inch is weer een stuk door ook met banden. ook komen ze denk ik eerder aan in de wielkasten.

 

 

@ Wheeler, Welke et waarde hebben de velgen van jouw aangezien ze aan komen met volle belading.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Denk dat ik toch voor 18 inch denk de s8 velgen. Heb leuke gezien bij Wheelpoint in Uden. iemand bekent er mee????

 

Ik heb die van mij ook bij Wheelpoint gehaald, 18 inch EOS chicago, 225/40/18

nette zaak daar en ben goed geholpen

 

Ik rij al een jaar of 3 met Koni dempers + Eibach veren 3 cm verlaagd, dit bevalt me zeer goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vroeger hoorde men telekns KW 40/40 voor de Golfjes 4 en de 3B. Echter in de hele topic hoor ik niemand erover. Zijn de 30/30 KW vaste set voor de passat 3C echt minder. Heeft iemand met deze ervaring.

 

grts Jim

 

Dat heeft meer met de populariteit te maken van de KONI set op dit forum. Als je de vraag stelt op de site van tdiclub, dan krijg je met name te horen dat je KW moet nemen.

 

KW is zeker niet minder, het is sportiever gedempt. Andersom geredeneerd, KONI is zachter gedempt. Het is maar net wat je lekker vindt. Ik denk dat qua rijgedrag de KONI set goed past bij de gemiddelde passatrijder, want een passat is standaard erg zacht gedempt. Of daarmee de KONI set op zichzelf goed is kan ik niet beoordelen, ik het daarmee geen rij-ervaring.

 

KW heeft met de vaste sets hetzelfde resultaat met de 3B en 3BG wat betreft de ruimte in de spatbord (wiel-rand spatbord). Ik heb mede daarom gekozen voor een schroefset, zodat de hoogte ingesteld kan worden. Mijn ervaring is dat het lager zetten aan de voorzijde geen negatief invloed heeft op het rijgedrag. Uiteraard moet je niet overdrijven door een paar cm verschil aan te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is idd een mooi verhaal marcel... het is ook maar net wat je er van verwacht, niet?

 

Koni's hebben een goed weggedrag en zelfs met 19" nog comfort. Of dit beter of slechter is dan KW kan ik niet zeggen, maar daar zal qua kwaliteit weinig tussen zitten. Het zijn beide gerenommeerde merken dus...

Dan krijg je de smaak.... de ene wil een kart, de andere toch nog graag dat de vriendin de tetten in de bh houdt op een klinker weg :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden