Ga naar inhoud

  • 0

Highline Verlagen 3cm foto pag 5


Charles16v

Vraag

Heb dinsdag een highline variant 2.0 fsi gekocht uit 2006.

Nu vind ik dat hij behoorlijk hoog op de pootjes staat.

Welke verlaging kan ik het beste pakken met het minste comfort verlies en wat nog goed te rijden is met drempels.

Wil niet iedere keer stapvoets over die dingen rijden. die tijd het ik gehad.

 

Dit is de foto hoe hij er nu bij staat. beste hoog of niet??? Volgens mij zijn ze normaal lager a fabriek

 

GroteFoto-HOQ7CZEQ.jpg

 

GroteFoto-Q4L8B8FV.jpg

 

GroteFoto-SHX4EY8M.jpg

 

GroteFoto-DHZKVHEQ.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Welke verlaging kan ik het beste pakken met het minste comfort verlies en wat nog goed te rijden is met drempels.

 

Als je het beste wilt met minste comfort verlies, dan moet je KW street comfort nemen (schroefset, 20-45mm). Kans is aanwezig dat je die set te duur vindt, dus zal er na mijn reactie veel mensen zeggen dat je de koni sportkit (vaste set, 40mm) moet nemen (is erg populair onder de leden van deze site). Zelf heb ik daar nooit meegereden, dus ik kan daar niet over oordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sinds woensdag de Koni Sportkit (-40mm) en inmiddels ruim 500 km gereden naar alle tevredenheid m.b.t. verlaging en comfort :D

Een vaste set met Koni geel dempers en afgestemde veren. O.a. Fopper rijdt er ook mee en hij had er voor zijn auto verlaagd met Eibach veren i.c.m. originele dempers. Hij vindt het een grote vooruitgang t.o.v. de Eibachs.

Prijstechnisch ontlopen ze elkaar niet veel, alleen de Eibach set verlaagd 30mm.

 

Mijn auto (ook Highline) met Koni's

09022011123.jpg

GroteFoto-HOQ7CZEQ.jpg

Die van jouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja 40 /40 is wel mooi. Wil denk ik wel eens voor 18 inch gaan voor de zomer. maar eerst verlagen want grote velgen en niet verlagen is geen gezicht.

Wil mayby ook nog een r setjes scoren voor rondom.

 

Maar met die 40/40 heb je dan geen last van drempels????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja 40 /40 is wel mooi. Wil denk ik wel eens voor 18 inch gaan voor de zomer. maar eerst verlagen want grote velgen en niet verlagen is geen gezicht.

Wil mayby ook nog een r setjes scoren voor rondom.

 

Maar met die 40/40 heb je dan geen last van drempels????

Ben ze nog niet tegengekomen, maar ik rij dan ook altijd erg rustig over drempels met elke auto.

19 inch komen er bij mij onder zodra het rubber binnen is en het weer het enigszins toelaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja 40 /40 is wel mooi. Wil denk ik wel eens voor 18 inch gaan voor de zomer. maar eerst verlagen want grote velgen en niet verlagen is geen gezicht.

Wil mayby ook nog een r setjes scoren voor rondom.

 

Maar met die 40/40 heb je dan geen last van drempels????

Ben ze nog niet tegengekomen, maar ik rij dan ook altijd erg rustig over drempels met elke auto.

19 inch komen er bij mij onder zodra het rubber binnen is en het weer het enigszins toelaat.

Rubber ligt klaar, alleen even afspreken wanneer :wink:..

 

Ik heb nu de koni's 40/40 met 18" samarkands... je moet het wel heel gek maken om bij een drempel met de auto aan de grond te komen. Het is me een keer gelukt.... was wel een drempel maar geen strepen erop en heb hem met nat weer niet gezien....

 

De r-line kit dit denk ik niet beter maken... Het topic van Sven (blastaway) staat een zwarte highline met 19" en koni's....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Een vaste set met Koni geel dempers en afgestemde veren. O.a. Fopper rijdt er ook mee en hij had er voor zijn auto verlaagd met Eibach veren i.c.m. originele dempers. Hij vindt het een grote vooruitgang t.o.v. de Eibachs.

 

Verschil wordt mede veroorzaakt omdat originele dempers niet lekker dempen met verlagingsveren en meestal vervang je de oude set omdat ze op zijn of al een x-aantal kilometers achter de rug hebben. Het verschil met nieuw is altijd aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mijn auto had op dat moment 80.000km's gereden. De Eibachs vond ik een grote vooruitgang tov de originele, toen 12000km later koni's gemonteerd werden, had ik het Eibach verhaal beter links kunnen laten liggen.

 

Denk ook dat nieuwe schokbrekers met nieuwe Eibachs ook nog beter hun werk zullen doen, dan nog is de Koni een erg mooie set die goed in balans is met de passat. Ik zou hem absoluut NIET kwijt willen...

 

Het voordeel van de koni's is ook dat ze stug zijn wanneer dat van ze gevraagd wordt en comfortabel zijn als ze lekker zacht moeten zijn. Het verschil tussen 17" en 18" vond ik groter dan van origineel naar Koni.... Bovendien wordt de wegligging vele malen beter dan met de originele schokbrekers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit geen VW carkit in. Dan is de Parrot een ideaal ding. Maar ja, daar kun je je telefoon weer niet in vastzetten...Ikzelf heb 18" onder de Highline en is niet verlaagd. Dat hou ik zo, want ik vind comfort persoonlijk belangrijker. Hiervoor had ik een af-fabriek verlaagde Audi met 18" en dat was me toch te stug. Met name in woonwijken. Smaken verschillen! Veel succes met je 'Lowline'... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zit geen VW carkit in. Dan is de Parrot een ideaal ding. Maar ja, daar kun je je telefoon weer niet in vastzetten...Ikzelf heb 18" onder de Highline en is niet verlaagd. Dat hou ik zo, want ik vind comfort persoonlijk belangrijker. Hiervoor had ik een af-fabriek verlaagde Audi met 18" en dat was me toch te stug. Met name in woonwijken. Smaken verschillen! Veel succes met je 'Lowline'... :lol:

 

foto's van de highline? nu zie ik wel dat je een 3.2 heb met dsg die is denk ik zoiezo al lager.

 

Zag laatst een paar bluemotions rijden maar die liggen ook een stuk lager. en is een comfortline ook niet lager??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Eibach veren icm je eigen schokdempers geeft 3cm, mocht je budget het toelaten kan ik je een Koni Sport kit (Koni geel dempers met veren) aanbevelen.

Op aanraden van Fopperr ook hier voor gekozen en geen moment spijt.

 

 

Ja had al gekeken maar de koniset kost dik 500 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden