Ga naar inhoud

  • 0

Eindelijk schroefset onder mijn LIMO foto'ss


Hiddem

Vraag

Nou eindelijk was het zaterdag zo ver. Omdat ik naar de winter mijn nieuwe 18inch RS6 velgen ga monteren dacht ik en leek het mij wel verstanding om mijn Passat te verlagen. Om straks geen terreinauto te krijgen.

 

Maar toen zat ik met de vraag een verlagingset (30mm.) te nemen of een schroefset. Omdat ik vroeger mijn Golf 4 ook al eens verlaagd had met veren en het eindresultaat niet super was heb ik besloten om toch een schroefset te nemen. Om toch straks toch de juiste hoogte te krijgen.

 

Op het Forum kwam ik in contact met passatgt16vg60 en heb via hem(Olaf) een nieuwe Schroefset van V-maxx besteld tegen een goede prijs. En al binnen naar een week kreeg ik de set binnen.

 

Nou zaterdag zijn we dus begonnen met het monteren van de schroefset, ik had het een en al gelezen op het forum en dus ik had er al voor gezorgd dat ik al twee nieuwe bouten had voor de ophanging.

 

We hebben eerst de achterkant gedaan wat binnen een uur klaar was. Daarnaar de voorkant wat meer werk was. Maar we hadden geluk dat de gevreesde bouten niet muur vast zaten dus dat was in principe ook snel. ALs je het vergelijkt met mijn vorige auto Golf 4 dan is dit beter te doen.

 

En als verrassing troffen we nog in de ondergrill een vogeltje aan. .........en nee hij was dood. :(

 

Hieronder een aantal foto's, de foto's van het eindresultaat volgt (vanavond).

post-2339-1423822083,3192_thumb.jpg

post-2339-1423822083,3817_thumb.jpg

post-2339-1423822083,4442_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat mag zo'n setje gaan kosten en is deze ook geschikt voor een V6 TDi 4motion Variant uit 2000?

 

Ziet er wel erg goed uit hoor!

 

Dimitri

 

Setje kost €375,-

Kijkeven onder deze link

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?p=53859&sid=6afcdd383fe12c9e3f4a5252e03a3378#53859

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet echt gaaf uit en niet te duur, wat wil je nog meer?

 

 

Zo laag op de foto is hij in werkelijkheid niet hoor :wink:

 

Naar de winter komen mijn 18"RS6 velgen eronder,

ga er nog een andere grill inzeten en orginele stootstrippen met chrome plaatsen...............

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er goed uit...

Hoeveel van die kleuren is nog zichtbaar ?

(hopenlijk zo min mogelijk)

Want dat Geel/Oranje/blauw past niet bij mijn kleur auto :)

 

Ik ga pas na de "winter" ofwel ergens in april ofzo verlagen....

 

Nee daar zie je helemaal niks van, tenzij je eronder gaat liggen :lol:

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat mag zo'n setje gaan kosten en is deze ook geschikt voor een V6 TDi 4motion Variant uit 2000?

 

Ziet er wel erg goed uit hoor!

 

Dimitri

 

Setje kost €375,-

Kijk even onder deze link

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?p=53859&sid=6afcdd383fe12c9e3f4a5252e03a3378#53859

 

Hiddem

 

Dank voor je berichtje! Prijs valt me 100% mee....

 

Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooi hoor......... ik ben verkocht! Rijdt het ook een beetje comfortabel?

 

Dimitri

 

Verder rijd het prima, ja een klein beetje stug maar dat dat heb nou eenmaal als je boel gaat verlagen.

Maar in de bochten rijd het nu super. De auto gaat niet meer overhangen.

En als ik naar de winter de RS6 er onder heb met 225 breed is het net weer zo als mijn Golf 4 van vroeger :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

He,die set heb ik ook onder mijn auto zitten! Toen ik de set eronder had laten zetten had ik nog niet veel over het merk V-MAXX gehoord,de prijs stond mij alleen wel aan! Hiervoor reed ik met alleen verlagingsveren rond,is wel een wereld van verschil. Mijn auto is alleen wel behoorlijk stug geworden,maar die ligt ook een stukje lager.. Aan de achterkant kan het niet meer lager, aan de voorkant nog een paar cm.,maar dan is er niet meer mee te rijden,dan lopen bij ieder bultje of kuiltje de wielen tegen de spatborden aan. Nu gaat het net,heb wel van de binnenste wielkuipen een randje af laten snijden..

post-2021-1423822084,0223_thumb.jpg

post-2021-1423822084,3192_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden