Ga naar inhoud

(voor mij) onbekende show & shine merken besteld;bevindingen


Thijs

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik mn 2e kerstdag nuttig besteed en heb alvast een nieuwe lading poets- en detailspullen besteld. Deze keer heb ik ook gekozen voor enkele producten / merken die ik nog niet kende:

 

Insta Finish Purple Wash N Wax:

imgwatermark.php?INS-WNWPURP-GAL

 

Stjärnagloss Glaspärla Hyper Beader

imgwatermark.php?STG-GLASPARLA-16

 

Rain-X Weatherbeater 2-in-1 Glass Cleaner / Rain Repellent

imgwatermark.php?RNX-2IN1-500

 

Als ik ze gebruikt heb, laat ik jullie wel weten of het de moeite van het bestellen waard is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de 'gewone' Rain-X ook, ik heb er prima ervaringen mee, het water parelt zo van je voorruit af.

 

Maar ik heb altijd van dat spul gehad dat je uit moest wrijven op de ruit, dit is kennelijk gewoon sprayen en wegpoetsen. Als het effect hetzelfde is, ben ik dik tevreden. En voor die £ 5.95 kan ik me er geen breuk aan vallen, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

even een kleine update:

 

de Wash 'n Wax ruikt lekkker, schuimt prima en ik merk geen verschil met de Meguiar's shampoo, behalve dan dat die 2x zo duur is per gallon.

 

de Stjärnagloss Glaspärla Hyper Beader is grappig spul: je vermengt het met 10 delen water, sprayt het na het afspoelen en vóór het drogen op de auto en droogt daarna je auto. Ik moet zeggen dat er wel een lichte waas ontstond (maar dat ligt ws ook aan de zichtbaarheid daarvan op zwarte lak), dus ik ben de auto nog even lichtjes nagelopen met een Poorboy Towel. Na een regenbui zou je een mooie beading moeten krijgen, ik laat nog weten hoe dat gaat.

 

De rain-X is eigenlijk gewoon het bekende product in een grotere verpakking met sproeikop. Ook dit moet je na aanbrengen uitwrijven met een microvezeldoek en daarna met een stuk papier. Resultaat is dus exact hetzelfde als de gewone flacon, maar ook dit is goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Stjärnagloss Glaspärla Hyper Beader is grappig spul: je vermengt het met 10 delen water, sprayt het na het afspoelen en vóór het drogen op de auto en droogt daarna je auto. Ik moet zeggen dat er wel een lichte waas ontstond (maar dat ligt ws ook aan de zichtbaarheid daarvan op zwarte lak), dus ik ben de auto nog even lichtjes nagelopen met een Poorboy Towel. Na een regenbui zou je een mooie beading moeten krijgen, ik laat nog weten hoe dat gaat.

 

nou, vandaag met al die regen goed kunnen zien wat het effect van de Stjärnagloss is.

 

Het geeft een hele mooie beading! Net of er een vers laagje M16 op zit, het voelt alleen niet zo glad aan als M16 natuurlijk.

 

Nu nog eens kijken of het ook zorgt voor makkelijker wassen bij de volgende wasbeurt, dat zal wel van het weekend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Qua makkelijk wassen merkte ik geen enkel verschil en na een keertje wassen is de Stjärnagloss ook helemaal weg. Leuk dus voor een eenmalig effect, maar ik zet liever een laagje M16 icm M21 op mn auto en laat de Stjärnagloss fijn in de kast staan.

 

Misschien kan mn vrouw het gebruiken bij het ramen wassen :P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden