MennoTDI Geplaatst 11 december, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2010 Heb een 908 kabel en software voor canbus gekocht, heb nu het volgende probleem. Als ik de boel geinstalleerd heb, moet ik de USB driver installeren. Als ik deze optie aanklik, krijg ik de melding; U moet de 64 bits versie van DPInst.exe op deze computer gebruiken, neem contact op met de leverancier van dit pakket Help? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Groovejunk Geplaatst 11 december, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2010 OS? 64bit? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MennoTDI Geplaatst 11 december, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2010 Tis een Driver Package, maar snap niet waarom mijn laptop deze niet gebruikt, en kan hem ook nergens downloaden. Ik gebruik windows 7 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blastaway Geplaatst 11 december, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2010 ja, maar heb je Win7 64 bits toevallig? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Savage Geplaatst 11 december, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2010 Gebruik de rechter muis toets wanneer je de installatie uitvoert dan kun je zgn als administrator installeren wil ook nog wel eens helpen, werkt dit niet dan bij properties kijken geavanceerd en daar aanvinken winxp comp. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MennoTDI Geplaatst 11 december, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2010 Het is gelukt! Heb net de US lights aangezet bij de a3, werkt dus en staat leuk! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
MennoTDI
Heb een 908 kabel en software voor canbus gekocht, heb nu het volgende probleem.
Als ik de boel geinstalleerd heb, moet ik de USB driver installeren. Als ik deze optie aanklik, krijg ik de melding;
U moet de 64 bits versie van DPInst.exe op deze computer gebruiken, neem contact op met de leverancier van dit pakket
Help?
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten