Ga naar inhoud
  • 0

Andere velgen onder Passat Variant Bluemotion 1.6 TDI (2010)


jvhoorn

Vraag

Ik heb momenteel onder mijn Passat Variant Bluemotion 1.6 TDI (2010) de originele 16" lichtmetalen velgen, met torx wielbouten. Hierop heb ik winterbanden laten monteren.

 

Ik zou graag in het voorjaar een set 17" Le Mans velgen aanschaffen, met zomerbanden. Past dit zonder meer? Iemand een aanbieding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb inmiddels wielen :D . Nieuwe 17" Le Mans velgen met 235 45 17 Continental banden.

 

post-12812-1423825346,0063_thumb.jpg

 

Nu maar hopen dat ze bij de voorjaarswissel zonder problemen passen. De wielbouten die ik erbij heb gehad zijn niet degene die er origineel bij hoorden, maar zouden volgens de verkoper wel moeten passen. Moet ik voor wat betreft de bouten nog ergens op letten, of is het goed als het past? De bouten zijn ook niet zo mooi, maar dat kan ik vast wel oplossen met wielboutdoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

op jouw originele 16" velgen zitten toch van die afsluitdopjes die de wielbouten wegstoppen ?

die passen namelijk ook in jouw Le Mans velg.

(in de kofferruimte waar reservewiel ligt zit er een klein haakje om deze dopjes eruit te kunnen halen.)

 

De set wielbouten die bijgeleverd werden heb je teveel nu, je kan de originele wielbouten (waarmee de 16" bevestigd werden) toch gaan gebruiken en dan gaan de dopjes zeker passen.

 

Ik rij nu op OEM 16" milwaukee in de winter en in de zomer op de OEM 18" chicago en dit gemonteerd met dezelfde afsluitdopjes en dezelfde wielbouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden