Ga naar inhoud

Weer nieuw stuurtje in 3C...


dreke

Aanbevolen berichten

Beste Dreke,

 

Ik heb via het passat forum te hroen gekregen dat jij het ombouwen van sturen doet. Ik heb je via het passat forum een pb gestuurd, maar stuur je via dit forum ook ef een bericht. Binnenkort laat ik bij vag-parts een golfVI gti stuur met MF plaatsen in mijn passat 3c 2006 met 4-spaaks stuur zonder MF. Ze gaan hiervoor een andere sleepring en stuurmodule vervangen. Kun je hierin nog enig advies geven??

Groeten, Menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik begreep onlangs van Ronald dat het de beste oplossing is om dat te doen.

Dus ga ik eerdaags contact opnemen met Andre om te kijken wanneer ik langs mag gaan komen.

 

Eerst even mij verlanglijstje gaan samenstellen en vervolgens met Andre e.e.a. doornemen.

Begrijp inmiddels van de afgelopen maanden dat Andre wel degene is die heel veel ervaring heeft.

 

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit stuur betaal je tegenwoordig zo'n 400 à 450 euro. Je hebt ook nog een andere stuurkolommodule nodig die zo'n 100 euro kost.

 

Het CC stuur kan ik inbouwen voor 400 euro (eventueel + 20 euro voor de sleepring indien nodig), alles kompleet werkend...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kiki,

 

Ik weet Tis een boel geld, maar Tis Ow zoon fijn in de hand liggend stuur.

Zelfs mn vrouwtje vindt het fijner sturen.

jah weet ge gekunt zoon gewoon steken maar daar zie ik persoonlijk geen nut van in

alsk stuur verander dan moet een GTI stuurke zijn mee pedelens en alle fuctie die werken dan :)

+ je hebt plat onderkantje en dat vind ik te minste zin vol is persoonlijke mening e

bv :

post-13358-1423826539,0782_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Heel erg mooi !

Ik heb zelf de 3.2 V6 DSG uitvoering.

Ik zou ook wel stuurbediening willen hebben en ja flippers....

Ik ben een hardcode Passat fan en heb cht overwogen om een Audi A6 te kopen ivm de flippers.

Dus als de flippers in mijn V6 gaan passen en werken, dan heb zeker interesse.

Alleen ben ik niet handig genoeg om het zelf in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden