Ga naar inhoud
  • 0

storing elektrische ramen


marcels

Vraag

Kom er dus achter dat mijn ramen aan de bijrijderskant niet meer omhoog gaan d.m.v. de knop 2 sec vast te houden en de rest doet hij zelf.

Ook met de sleutel vasthouden met de dichtknop dan gaan de ramen wel omhoog maar aan de bijrijderkant gaan voor en achter weer naar beneden.

Het lijkt net of er iets tussen de ramen zit als ik het voorsteraam dicht wil doen moet ik de knop dus vasthouden ook voor de schakelaar in het portier is dit het geval.

Iemand hier ervaring mee? zou dit uit te lezen zijn met vag-com mocht het de comfort module zijn?

Naar beneden gaat het bijrijdersraam wel gewoon automatisch.

Met het achterportier alleen problemen als ik alle ramen met de sleutel wil dicht doen

 

gr

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit klinkt als wat ik ook had met het raam. Hij gaat wel dicht als je hem handmatig doet tot het punt dat hij bijna terug gaat naar beneden en dan tikje voor tikje zelf verder omhoog doet?

 

Bij mij heb ik et opgelost door et raam nat te maken (lekker door de regen gereden) en het raam tig keer op en neer te doen om het vuil uit de rubbers te krijgen en het is nu opgelost. (een nettere oplossing is natuurlijk even het raam eruit halen en alles schoon te maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben er achter dat het raam als het niet helemaal naar beneden is geweest wel automatische omhoog gaat.

Is het raam helemaal naar beneden geweest dan gaat het raam niet meer automatische omhoog doormiddel van het knopje 2sec vast houden.

Zit er een soort eindschakelaar die stuk kan zijn o.i.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden