Ga naar inhoud
  • 0

Waar dient dit knopje voor? Standkachel dus!


emjee

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een standkachel, dat is mooi!!!

 

Bij mijn weten kun je als je een groot MFA scherm hebt, het daar ook instellen.

 

Lekker toch, bij de komende koude tijd. :wink:

 

Enig idee hoe ik dit kan instellen? Als ik de knop indruk gaat het branden en hoor dat er iets onder de motorkap wordt geactiveerd (nu weet ik dat dat de standkachel is :D ) maar verder is het me even onduidelijk.

 

Via het MFA scherm kan ik alleen maar switchen tussen gebruik, nog te rijden km etc. Via de ok/reset button onder de schakelaar gebeurd er niets (ik heb dus geen MF stuurwiel). De opties zoals comfort, licht, standkachel etc verschijnen niet. Ook niet na de knop een aantal seconden ingedrukt te houden. Hoe kan ik dan toch de standkachel instellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net even bij een dealer langsgereden en volgens hem heb ik alleen het MPA en niet het MPA+.

De standkachel werkt wel (stoom onder de motorkap vandaan) maar instellen met een tijd gaat dus niet. Alleen aan/uit via de knop.

 

Is dit een logische verklaring van de dealer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat heb je er dan aan?

Je kunt dus niet de standkachel en kwartier van te voren aan zetten?

Alleen als je hem zelf aan zet een kwartier wacht?

 

Klinkt mij ook niet heel logisch maar het is wel eenvoudiger dan ruiten ijs/sneeuwvrij maken en bij het wegrijden al je ruiten laten beslaan zodat je de eerste 5 minuten als Stevie Wonder rond moet rijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan inmiddels de standkachel via het menu instellen. De standkachel gaat ook keurig aan en de climatronic gaat aan de gang op 22 graden maar de lucht die in het interieur wordt geblazen is koud en geen 22 graden. Ik heb de standkachel wel ingesteld op heating.

 

Vergeet ik nog iets of is de standkachel naar z'n mallemoer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat heb je veranderd waardoor je het nu wel kunt instellen via het menu?

Wat betreft je probleem heb ik geen idee.

 

Ik kon niet in het menu komen via de knop onderaan de hendel maar kom in het menu door de schakelaar aan de zijkant van de hendel ingedrukt te houden. Dit las ik op een duitse site. De VW dealer in Nijmegen had geen idee hoe ik het menu kon komen en dacht dat ik een klein MFA had...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden