Ga naar inhoud
  • 0

last van de keel door de auto

Vraag

Geplaatst

ik heb een passat uit 2000 sedan met climatecontrol elke keer als ik de wagen instap en je rijd er mee dan krijg je een soort brok inde keel .

ik vond wel een keer maaien bij de arm steun maar naar het weg halen nooit meer gezien .

ik heb toen het hele intrieur schoongemaakt met een speciaale machine tapijt weg gehaald niks te vinden.

airco laten door blazen met van dat speciaal spul wat ze in de auto zetten en dan deuren en dat alle kanaale schoon word gemaakt (nog niks) maar ik ben niet de enigste die er last van heeft mijn broer mijn vriendin het is gewoon kut ik durf er gewoon niet meer mee te rijden omdat ik last van me keel krijg weet iemand waar ik moet zoeken :idea:

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Kijk eens goed onder de motorkap.

Laatst toen ik bij een collega een oliewissel deed kwam ik een bedorven ei tegen.

Waarschijnlijk door een steenmarter er neer gelegd, het stonk enorm.

Lijkt me dat zoiets ook niet goed is voor je luchtwegen.

Of een ander dood dier wat er kan liggen.....

• 0
Geplaatst

daar zat ik ook aan te denken want ik heb de hele vloerbekleding eruit gehaal en de stoelen eruit gehaald schoongemaakt maar nog niks ik zit te denken om het daschboard eruit te halen maar hoe zit dat met de airbags kan je die zo loskoppelen.

en weet iemand nog ander suggesties?

• 0
Geplaatst

als je gewoon onder de motorkap ruikt dan?

zet anders je neus ff voor de luchtrooster en dan ruiken...

wel erg vervelend dit :?

• 0
Geplaatst

ik heb nou het motortje van de de lucht toevoer los en als ik in de bak voel is het een beetje groen en plakkerig net als olie of koelvloestof en als ik hand in de bak doe dan ik een soort radiateurtje wat is dit dan?

• 0
Geplaatst

Dat is waarschijnlijk je verdamper, en de olie kan uit het koel systeem komen, groen/geel is de kleur stof voor UV.

edit,

als dat echt olie is uit de airco zou ik toch even gaan vragen bij de airco specalisten.

als je compressor droog loopt wordt het een duur grapje :(

(met UV wordt mogelijke lekkage opgespoort)

• 0
Geplaatst

Wat je voelt zal de verdamper zijn, kijk maar eens op de foto's van de link die ik al eerder gaf.

Lijkt erop dat er ergens lekkage is, is het felgroen? Dan lijkt mij dat namelijk contrastvloeistof wat later in de vulling van de airco is gespoten. Dus lekkage.

• 0
Geplaatst

Kontrastvloeistof stinkt niet is reukloos.

De muffe geur wat je ruikt, kan afkomstig zijn van de verdamper, of je hebt ergens een lek aan de kachel/slangen.

Toch even voor de zekerheid de verdamper controleren op een eventueel aanwezig lek kan kontrast/koelvloeistof zijn.

• 0
Geplaatst

Vorige eigenaar wellicht rondgereden met z'n (natte) hond (en) in de wagen? Of hield hij van paarden?

Wellicht ben je allergisch voor harige beesten.

Ooit bij een ex in de auto gestapt die graag op paarden reed. Kriebel in m'n keel begon en het werd alleen maar erger.

Uiteindelijk heb ik bij haar thuis zo hard moeten hoesten van benauwdheid dat ik bloed spuugde....niet leuk.

• 0
Geplaatst

Heb je geen water in de auto staan. Achter de passagiers stoel toevallig. Dat was bij mij het geval. Filterhuis pakking lek. Water liep zo naar binnen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden