Ga naar inhoud
  • 0

R36 pijp voor passats


Fopperr

Vraag

post-10440-1423824932,4207_thumb.jpg

 

Ook interesse in zo'n vette dubbele R36 pijp?

 

Ben even aan het uitzoeken geweest wat de kosten zijn van een dubbele pijp.

Met dubbele pijp bedoel ik als de org. R36. Dus aan beide zijden 1 ronde pijp.

 

Heb met een aantal bedrijven contact gehad en het natuurlijk over de kosten gehad, maar ook over korting als er meerdere dit willen laten wijzigen. Zelfs voorzichtig gesproken over een meeting met meerdere geinteresseerden.

 

Prijzen liggen voor een 3c vanaf 350 tot 500. (afhankelijk van 1 of 2 dempers) er wordt sowieso niet gefaked. Dus dat er uiteindelijk maar een pijp werkt.

 

Dit zijn prijzen met inbouw maar zonder evt. spoiler/onderlip.

 

Heb ook gevraagd naar de kosten van de RVS pijp zonder montage. Dan kom je uit op 235 voor de dubbele pijp maar met 1 demper en 345 voor de optie met dubbele pijp en 2 dempers.

 

Ik probeer (vanaf 5 geinteresseerden) de maak kosten eraf te krijgen. Dus dat je eigenlijk alleen voor het materiaal betaald. Daarbij, als hij regelmatig op het forum genoemd wordt, is veel meer waard dan de paar honderd euri's die hij aan uren zou verdienen toch?

 

http://www.exclusivetuningworldwide.nl in almelo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Het uitlaatsysteem werkt dus aan beide zeiden.... begrijpend lezen :wink: Je kunt kiezen tussen 1 demper met aftakking naar de andere kant.... dus die werkt, of 2 RVS dempers die onderling verbonden worden.

 

Er zit nogal wat prijs verschil tussen een R36 van 70000 euri's of een uitlaat van max 500 euri's?!? Of wil je zeggen dat jij dat zo ff betaald :wink:

 

Dan had ik idd ook een R36 gekocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee hoor, heb roetfilter.... mis alleen nog een pk of 170 dan, en natuurlijk de 4-motion, en de R line body.... en.... naja, idd wannabe, maar hoe dan ook, onder de 3C 3.2 stond het ook vet, dus dat zou volgens mij onder iedere 3c vet staan. Bovendien staat de dubbele pijp bij Vdub ook errug strak hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als nou allebei de pijpen zouden werken, en het geheel dus als uitlaatsysteem aangesloten wordt, ok. En als je hetzelfde vermogen en rijwielgedeelte zou hebben als een R36, ok.

Anders zou ik zeggen: koop een echte R36!

 

frank ik heb er net 2 stuks besteld een voor jou en een voor je vrouw

betalen bij levering morgen brengen ze de wagens

begin maar al een koper te vinden voor je huis

wat een flut reactie

is toch gewoon mooi fake of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik ze trug op stock heb

60 euro geplaatst

2 x inox

er zijn er al veel geplaatst de laatste tijd had het niet voorzien en daarom even zonder einstukjes

:D

je kunt altijd al reserveren

op meetings is het niet mogelijk deze te plaatsen

de uitlaatstukjes worden gelast en niet geschroefd

dit is voor de uitlaatjes aan dezelfde kant

indien je aan elke kant een uitlaatstuk wilt kun je die beter bestellen op maat , komt namelijk heel wat las en pas werk bij kijken

en de prijs daarvoor kan ik niet zeggen want ik heb het nog nooit gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey Guy,

 

Kan je dit ook doen op de originele uitlaat van een golf 5 als ik bijvoorbeeld het gti achterschort neem. je zal dan wel een bochtje moeten aanlassen denk ik zo... om een beter idee te krijgen hoe dit eruit ziet kan je eens in deze pdf kijken, daar staan foto's van de originele uitlaat onder de auto:

http://anleitungen.team-dezent.at/G5_GTI-ESD.pdf

 

 

Reactie met eventuele prijs mag je me ook met PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Leden,

 

Kunnen we met onderstaande linkjes misschien iets?

Zijn Ebay advertenties, misschien dat iemand ervaring met een van deze heeft??

 

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hey Guy,

 

Kan je dit ook doen op de originele uitlaat van een golf 5 als ik bijvoorbeeld het gti achterschort neem. je zal dan wel een bochtje moeten aanlassen denk ik zo... om een beter idee te krijgen hoe dit eruit ziet kan je eens in deze pdf kijken, daar staan foto's van de originele uitlaat onder de auto:

http://anleitungen.team-dezent.at/G5_GTI-ESD.pdf

 

 

Reactie met eventuele prijs mag je me ook met PM sturen.

 

no problemo voor dit te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij kun je toch zo een extra pijp aan een demper lassen? Dat moet geen probleem zijn lijkt mij. Leuk om een aantal lassers te vragen om dit voor ons te fixen.

 

Guy, weet jij toevallig of je een willerkeurige demper kunt leegmaken en aan de andere kant voor de sier kunt monteren zodat je onder de auto wel 2 dempers ziet? Of moet je dan speciaal een demper hebben die voor de rechterkant is? Moet natuurlijk wel aangesloten worden op de uitlaat... geen fake pijpen!!

 

Een gedeukte demper op de sloop kost volgens mij geen drol...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de andere kant is zelfs voorzien voor de originele demper te schroeven op de carroserie

heb er ook al aan gedacht van het zo te doen maar ik hou het gewoon gelijk ik het nu heb

jou gedachten zijn te verwezenlijken

dan moet je wel een dubbele uitsparing voorzien in de onderlip

en daar het ik er net nog een van liggen die ik verkeerd besteld heb gelijk met die van blastaway

dus als er geintereseerden zijn 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

matthijs had ingedachten om van de dubbele pijp de ene te vertakken naar de andere en die daar aan een demper te maken, of alleen het sierstukje laten uitsteken... Maar dat ga je zien of niet? Dat is de allergoedkoopste manier aan gezien je alleen de onderlip nodig heb, uitlaatpijp en evt. sierstukjes....

 

Als ik zelf naar de uitlaat kijk, denk ik persoonlijk dat je dat wel kunt gaan zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden