Ga naar inhoud

UHV/touch adapter


kevert

Aanbevolen berichten

Heb het zelfde apparaat (vergelijkbaar met de Bury toch?).

 

Heb af en toe problemen met de BT van telefoon naar Bury, maar moet zeggen dat dit vaak aan de iPhone ligt.

 

Verder nooit geen problemen gehad met de UHF of hoe dat heet. Ik weet wel dat er een menutje in de bury zit waar je opnieuw verbinding kunt maken..

 

Misschien ligt het anders aan je radio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel apart, de mijne start op met het vw logo in color en daarna blijft alles zwart/wit met een heel klein groen randje wat alleen te zien is als je er met je neus op zit.

 

Zou jij eens willen kijken welke versie je hebt? Dat kun je op de achterkant zien, misschien ook wel in de touchadapter welke software o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar weer hoe snel iets "relatief" is....

 

Dan praten we dus over hetzelfde.

 

Wel raar dat de bury (wat exact hetzelfde is als de touchadapter) wel fullcolor is... wat ik persoonlijk mooier vind icm een navigatie o.i.d.

 

Matthijs wilde hem nog een keer updaten via de laptop met BT, dat heeft de mijne helaas niet. Misschien dat er alweer een update te vinden is.

 

De software vervangen door die van de bury zal niet werken met de UHV van vw? Ik neem aan dat vw, afgezien van het logo, er een reden voor heeft gehad om dit bijna zwart/wit te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hier al een update van?

Afgelopen vrijdag mijn BTA binnen gehad, ingesteld volgens handleiding.. Vrijdag gewerkt, zaterdag gewerkt en zondag halverwege de dag bij instappen en inklikken... nada.

Factory reset etc maar geen verbetering.

 

Vind dat SW downgraden wat creapy... is dat de enige oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met de touch adapter in een Passat uit 2006 met touch adapter sw 1.24 zijn over het algemeen wel goed. Af en toe lukt het niet om met de auto te verbinden. Bij mijn auto werkt dit altijd om opnieuw de verbinding te leggen: auto op contact zetten, touch adapter eruit en weer erin stoppen (reset dus), daarna geduldig wachten. Kan een minuut duren maar hij vind em altijd weer.

 

Ik had ook gelezen van de v1.23 versie voor oudere modellen maar dit nog niet geprobeerd omdat ze bij 1.24 nog wat gefixed hadden in de stabiliteit van BT. Ik wil dit nog wel een keer proberen maar omdat ik met deze methode eigenlijk altijd weer een koppeling krijg nog niet echt noodzaak voor gezien en ik heb natuurlijk geen zin in een mislukte update, er zit vast geen rollback mogelijkheid in deze adapter denk ik :roll: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden