Ga naar inhoud
  • 0

Met linker deur geen binnen verlichting meer en nog meer!!!!


Marretje

Vraag

Hallo nog weer wat moois.

 

Als ik mijn linker deur open doe dan brand de binnen verlichting de ene keer wel en de andere keer niet, en ook met de optie carjacking, dan gaat boven de 20km alle deuren op slot maar dan gaat de linker deur weer van het slot af, en dan tot slot als ik de auto op slot set dan wil het ook nog wel gebeuren dat de linker deur weer van het slot af gaat.

 

Erg vervelend want je moet aldoor opletten na het op slot doen dat wel alle deuren op slot gaan, en ook met s`avonds instappen het je vaak geen binnen verlichting.

 

Wie weet hier iets op of moet ik gewoon naar de dealer gaan.

 

Groeten Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb sinds kort hetzelfde probleem...

Alleen bij mij werkt de binnenverlichting niet zodra de bestuurdersdeur opengaat, en de lichtzoemer hoor je niet meer...

Verder doet alles het gewoon, elec. ramen, centr. deurvergr.

Heb met search wel het 1 en ander gevonden, waarschijnlijk ligt het aan het slot.

Twijfel nog een beetje of ik het (kan) ga fixen... :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Staat bij jullie het comfort systeem niet af en toe in noodloop ?

 

Ik heb 1 x een golf IV gezien dat door draad breuk het systeem de ene keer wel sluiting maakte en in noodloop sprong en de andere keer weer niet.

 

Tis wel een klote werkje... we hebben toen de 2 bruine draden overal moeten na kijken en bij de rechter voordeur zat een beschadiging van 1 van de 2 bruine draden bij het punt waar hij van de deur naar de auto zelf in gaat.

Dat stukje eruit geknipt... stukje er weer tussen gezet (de draden lopen daar lekker strak) stukkie krimpkous er over en klaar.

Tot nu toe geen problemen meer gehoord.

 

Maarjah als er een draadbreuk is zonder beschadiging dan zoek je je het apelazerus.

 

Heeft niemand in jou/jullie buurt VAG-COM ?

Want dan komt die noodloop storin zo naar boven.

Andere fouten ook trouwens :)

 

succes er mee iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het probleem van die binnen verlichting die niet aanspringt bij het openen van de linkerdeur komt mij bekend voor. Tevens deed de zoemer van de lampen deed het ook niet.

 

Nieuw deurslot gekregen en het was opgelost, tevens hebben ze rechtsachter het deurslot ook vervangen, bleek ook niet meer zo best te zijn......Garantie gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het probleem van die binnen verlichting die niet aanspringt bij het openen van de linkerdeur komt mij bekend voor. Tevens deed de zoemer van de lampen deed het ook niet.

 

Nieuw deurslot gekregen en het was opgelost, tevens hebben ze rechtsachter het deurslot ook vervangen, bleek ook niet meer zo best te zijn......Garantie gelukkig

 

Dit probleem heb ik ook. Mag ik vragen wat het je gekost heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het probleem van die binnen verlichting die niet aanspringt bij het openen van de linkerdeur komt mij bekend voor. Tevens deed de zoemer van de lampen deed het ook niet.

 

Nieuw deurslot gekregen en het was opgelost, tevens hebben ze rechtsachter het deurslot ook vervangen, bleek ook niet meer zo best te zijn......Garantie gelukkig

 

Dit probleem heb ik ook. Mag ik vragen wat het je gekost heeft

 

Ik zie het al. Garantie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij zit er CAN sturing in de draden naar de deursloten.

 

Werkt de instapverlichting van de betreffende deur nog wel?

Het kan zijn dat er draadjes die naar het deurslot lopen in de deur beschadigd zijn.

Heb dit gezien bij een auto, daar zat in de kabelboom in een scherpe bocht een scheurtje in de isolatie. Dit gAf een CAN storing.

 

Deurslotje zal wel niet goedkoop zijn bij de stealer.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij mij werkt het slot alleen als het warm is :)

 

print/soldeerbreuk dus. Daardoor geen zoemer, geen interieur bij van slot af en slot weer open bij rijdend op slot doen.

 

Kreeg alleen die ruit niet los en dus de plaat er niet af om er bij te kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij werkt zowel de binnenverlichting, instapverlichting als zoemer niet. Het is dus het portierslot. Wellicht een soldeerbreuk? 't is het proberen waard. Het stappenplan hiervoor heb ik ook al gevonden:

 

http://www.taligentx.com/passat/mainten ... mechanism/

 

Van een coulance regeling hoef je bij dit geval echter niet uit te gaan.

Toevallig heb ik vorig jaar wel nog via een terugroepactie mijn voorste draagarmen vervangen gekregen.

 

Welterusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hey skippie,

 

Hebben ze je bij Wealer verder kunnen helpen?

Ik zit met hetzelfde probleem.

 

Gr.

 

Flippo

 

Ik heb het zelf nog niet laten maken. (Het stoort me niet, moet ik eigenlijk zeggen.)

 

Een vriend heeft het laten maken bij Ploemen in Meersen. Het kostte hem 210 euris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik heb dit probleem.... kun je ook alleen het slot uit de deur schroeven en vervangen door ééntje van de sloop bijvoorbeeld?? of wordt het echt solderen??

 

Want als ik die link bekijk dan moet je je halve auto uit elkaar trekken om dit te verhelpen... en daar moet ik niet aan beginnen!... dan hou ik onderdelen over!! :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden