Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 tankinhoud tijdens navigatie


bweetle

Vraag

Hoe kan je tijdens de navigatie toch kijken hoeveel km je nog kan afleggen met huidige tank inhoud ?

 

Op het mfd scherm krijg ik navigatie instructies maar had toch ook wel graag geweten hoeveel km ik nog kan afleggen als ik probeer te switchen met knopjes op hendel van ruitenwisser gebeurd er niets

 

tot hier toe zet ik de navigatie uit en terug aan maar is er geen andere mogelijkheid ?

 

nb:

ik heb geen multifunctioneel stuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

In het menu waar je je verbruik ziet, druk je op het knopje 'omlaag' op je ruitenwisserhendel, krijg je gemiddeld verbruik, daarna de nog af te leggen km...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het probleem is (ik heb dit ook): als je navigatie aan hebt op de RNS510 lukt het niet om in de BC+ iets anders dan navigatie te krijgen (bijv. audio of boordcomputer). Bij de MFD2 (DVD) kon dit wel door het bovenste knopje op de ruitenwisserhendel 2 tellen in te houden. Volgens mij kan dit dus niet meer bij de RNS510 (bug?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat ging vroeger toch bij mij... Nu niet meer, heb nu MFL, dus ik kan niet meer testen, maar ik weet zeker dat dat ging vroeger. Alleszins werkt het met multiefunctiestuur... gewoon menu drukken en kiezen. En het knopje menu zou equivalent moeten zijn voor kort OK drukken... Maar ik heb inderdaad al meer gemerkt dat niet alle hendels werken met MFA zoals het hoort te zijn.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb even getest.

 

Tijdens navigatie werkt het knopje op de ruitenwisser hendel enkel nog voor audio en niet meer voor BCC.

 

Aangezien ik onlangs een MFL stuur in heb geplaatst kan je tijdens navigatie wel in de BCC enkel nog met het MFL stuur.

 

Zo, dan ben ik de overige 1%er :mrgreen:

wel even oppassen 1% is ook het logo van de outlaws bikers

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden