Ga naar inhoud

Hoop nieuwe gadgets vezameld


Dflector

Aanbevolen berichten

Wow, wat een leuke topic! Kon niet stoppen met lezen :) Veel leuke mods voor een 3B! Ook heel fijn dat je elke keer een 'voor' en een 'na'-foto maakt! Ik vind je velgen SUPER (y) en ook mooi dat je een setje hebt (geen standaard) voor in de winter! Daarnaast is het chrome vanbinnen iets wat je auto net dat beetje netter maakt! Zeer mooi om te zien! De combinatie van die deurpennen, de sierlijsten & de kleine details zoals de ring rond je lichtschakelaar maken het gwn af! ;) Hij ziet er ook sportief uit vanbuiten, al zou ik zelf niet zo ver gaan met de mods, by de jouwe staat het echt mooi! Ik ga zeker blijven volgen!

 

Ff edit: ook je werk onder de motorkap is netjes! Het afdekken & de lifters en dergelijke, maakt het onder de motorkap een stuk mooier & netter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helaas door een tegenslag gaat het niet meer zo snel met de mods dus moet er wat langer gespaard worden :(

Wel is de planning om eerst de voorkant aan te pakken en vervolgens de achterkant, alle onderdelen zijn gevonden dus nu even geduld hebben...

 

Voorkant

- Japanse/US stootlijst

- Onderspoiler

Achterkant

- Us stootlijst

- Onderspoiler

- Duplex uitlaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag een nieuwe voorruit laten plaatsen in mijn passat, GRATIS! :mrgreen:

Ik irriteerde me aan al die kleine putjes, krassen en zelfs een klein scheurtje en kwam uit bij de ATU(ze vergoeden je eigen risico tot 200 euro TIP! )

Er waren 2 keuzes: 1 met een grijze zonneband en 1 met een blauwe zonneband, mijn keuze was dit keer de blauwe omdat ik weer eens wat anders wou dan de standaard grijze 8-)

GroteFoto-DKPHK37I.jpg

GroteFoto-FBD4TM7S.jpg

GroteFoto-CTUROZCI.jpg

GroteFoto-HHXYTVU6.jpg

GroteFoto-GNVP8LGL.jpg

GroteFoto-POZC4XMA.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit er goed uit zo de nieuwe voorruit :P

 

en heb je ook gelijk ook voorruitverwarming in laten zeten :?:

 

Groetjes Fai

Shit zeg....heb daar helemaal niet aan gedacht :|

Was inderdaad een goed moment geweest om daarvoor te kiezen ipv een zonneband....

Achja dan wordt toch gewoon zoals gewend die voorruitblazer maar weer vol open zetten in de winter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Goed bezig man, ik vind het bij jou auto wel netjes die zonneband.

Zaten er toen ik bij jou was ook niet al een helehoop putjes en krasjes in je voorruit??

Stond me iets van bij dat je het er toen ook al over had ..

 

maare mooi voor elkaar, zeker met een gesloten portemonee

 

Ik zie dat ik weer achter de feiten aanloop nu ik naar de datum kijk :embarassed:

haha :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ja, post eens even je nieuwe speeltjes ;)

Helaas heb ik vrij weinig tijd meer om het hier regelmatig te updaten dus laat ik meteen maar even beginnen met de nieuwe gadgets(zijn binnen maar heb nog niks gemonteerd :( )

 

- De nieuwe frontspoiler

dsc06462q.jpg

dsc06461x.jpg

dsc06465i.jpg

Op de votex na, subtiele voorspoiler die in de lijn van de auto past vind ik.

De originele bodemplaat is zelfs op dezelfde punten te bevestigen :)

 

- Highline pook

?action=view&current=DSC06754.jpg

 

- Instaplijsten met verlichting

afbeelding003.jpg

 

- Nieuwe polo lichtschakelaar

afbeelding002h.jpg

Door de 2de mistlamp optie staat er weer een mod op het lijstje :wink:

(Zag ik dat jij die er ook in hebt zitten Fai...?)

 

- R-line ventieldopjes

dsc05957n.jpg

Gewoon leuk voor de heb 8-) (Edit: zijn al in de tussentijd alle 4 gestolen) :censor:

 

Nu alles in de passie proppen, enkel het vinden van tijd werkt me tegen :roll:

 

Ook het bestellen van de beide US/japanse stootlijsten moet op zich wachten totdat ik weer een budget vrij heb zodat ik die dan samen met de voorspoiler en gehele linkerkant kan laten spuiten(*edit* remember die lange kras over de gehele linkerzijkant enkele maanden geleden :angry: )

 

Andere leuke gadgets zijn in search mode :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Personal album van de vwPassat.nl daar kan je foto`s uploaden

 

Groetjes Fai

 

Mijnalbum.nl is trouwens zo vriendelijk geweest om al mijn albums te deactiveren zodat al mijn foto's hier niet meer te zien zijn mits ik naar een gold account upgrade :evil:

Heeft iemand een beter alternatief waar ik mijn foto's naar kan uploaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je die alu ring die rondom je lichtschakelaar zit? Die heb ik ook nog zitten op de huidige lichtschakelaar, maakt het inderdaad net wat meer af :wink:

Ben ik al zo 2 jaar hier op het forum, heb ik nog steeds geen gebruik gemaakt van die personal album... :embarassed:

Aangezien ik onlangs nog een minishootje heb gedaan zal ik die daar dan eens even opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig man!,

is altijd leuk om een aantal spullekes te hebben liggen om op je vrije dag lekker te monteren :D

Ziet er allemaal nice uit, ben benieuwd hoe die lip staat, kan me nooit zo goed inbeelden hoe het staat.

 

Ben wel jaloers op die licht schakelaar van jullie.. :embarassed: ( in Zeeland zeggen we, "Die mok ok e" ) zoiets geloof ik.

 

Maare ik weet nog een Tip & Trik, smeer ff die ventieldoppies in met vaseline ofso, want als je ze er nu opdraait grote kans dat je ze tijdens de winter er niet meer afkrijgt, die dingen gaan vaak zo vast zitten dat je je ventiel stuk draait als je net zo onvoorzichtig als ik ben ;)

 

Succes kerel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden