mboomsma Geplaatst 1 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 1 juni, 2010 Hallo forumleden, ik heb een logje gemaakt van oa. groep 3 de LMM volgens mij is de LMM defect of sterk vermindert als ik kijk naar de waarden. Horen deze waarden tijdens vollast niet hoger te zijn? Auto rijdt de laatste tijd wel iets stroef. Wie-o-wie kan iets duidelijkheid geven hierover? Thnx voor de moeite log lmm 01062010.xls Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 1 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 1 juni, 2010 Kun je het logje posten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 iwan Geplaatst 1 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 1 juni, 2010 Volgens mij snelle blik lijkt het goed, gevraagd = 850 en gemeten ligt boven de 1000 tot 1200 zelfs. dus das prima. wie het beter weet mag het zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 1 juni, 2010 wat is er mis met je EGR, zoals het nu lijkt staat je egr continu open, normaal zou die waarde 4,7 ofzo moeten zijn bij jou staat ie op 99,6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mboomsma Geplaatst 2 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 juni, 2010 Wellicht dat dat het probleem is. Hoe is dit verder uit te zoeken of te verhelpen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 2 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 2 juni, 2010 zaakje ff loshalen(EGR dus..) Het grote grijze ding rechts is je inlaatspruitstuk, links der slang loshalen, rechts zit de EGR vast met een paar inbusboutjes aan het inlaatspruitstuk, aan de onderkant(niet op foto) het egr buisje naar het uitlaatspruitstuk ook de inbus(2x maat 6) eruit. Wat slangetjes eraf en en je hebt onderstaand in de hand: Het stangetje/buisje van boven naar beneden is de eigenlijke klep. Hier kijk je tegen het "klepje" aan, deze wordt naar binnen(de glimmende ufo/drukdoos bovenop de egr) ingetrokken en dan staat ie open. Kijk ook even als je de auto op contact zet, het stangetje dat aan het zwarte drukdoosje zit de stopklep bedient. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mboomsma Geplaatst 4 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2010 Oke, als je naar het excel bestand kijkt loopt er in groep 11 wel een Duty Cycle mee, is dit dan niet de EGR? Waar zit de egr dan op een 2.0tdi blok? Ook krijg ik géén foutmeldingen bij uitlezen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 4 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2010 jij hebt toch een 3bg zoals je profiel vermeld? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mboomsma Geplaatst 5 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 juni, 2010 nope, hem inmiddels een a4, maar aangezien dit dezelfde blokken zijn deze 2.0tdi. Heb idd nog niet profiel aangepast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mboomsma Geplaatst 6 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2010 Ik had vandaag een intermitted 0258 foutcode, de n88. Zou dit het probleem zijn? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 6 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2010 waar haal je die code vandaan? N88 is wel een bepaalde klep Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mboomsma Geplaatst 7 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 juni, 2010 Code 0258 foutcode: 00258 nl Magneetklep 1 (N88) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 mboomsma Geplaatst 7 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 juni, 2010 Heb nog 2 logjes gemaakt de gebruikelijke, waar ik niets afwijkends kan vinden en één met meerdere versnellingen waarin je in groep 11 bij schakelen duidelijk de vermogensdip ziet. Heeft dan betrekking op de n88? logversnellingen.xls LOG-01-003-008-011-46tdvb-7610-173432.xls Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
mboomsma
Hallo forumleden, ik heb een logje gemaakt van oa. groep 3 de LMM volgens mij is de LMM defect of sterk vermindert als ik kijk naar de waarden. Horen deze waarden tijdens vollast niet hoger te zijn? Auto rijdt de laatste tijd wel iets stroef.
Wie-o-wie kan iets duidelijkheid geven hierover?
Thnx voor de moeite
log lmm 01062010.xls
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten