Ga naar inhoud

Verzameltopic over de nieuwe Passat mod. 2011


Ydwer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo de eerste foto's en filmpjes bekeken en ik ben niet echt enthousiast. Het station model gaat nog wel, maar de sedan....

 

Ach, zo dacht ik eerst ook over de 3C. Maar zoals ik ze nu rond zie rijden wil ik mijn 3BG toch best omruilen.

Een mooi setje velgen en een verlaging doet vaak veel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerst sorry voor de dubbele post, had hem nog niet gezien !

 

 

Ja, wat zal ik zeggen, ik moet wennen.

Ik vind de variant achterkant er wel super uitzien !

 

Ik ga hem 15 en 16 november aan de tand voelen tijdens mijn training in Emden :) :)

Ervaringen zal ik wel op het forum deponeren !

 

Mochten jullie hem willen zien, geef dan even een reactie in mijn voorstel voor een preview bij ons op de zaak.

Dan ga ik proberen dat waar te maken. (Topic staat in ''Meetings'')

 

Kopen ? PM !

Link naar reactie
Delen op andere sites

de interieur is net dezelfde als die van de 3c , ook de zijdeuren zijn hetzelfde , heb wel gezien dat er mooie alu strips in de deuren zijn bij gekomen , heeft iemand daar al een bestelnummer van :mrgreen:

tot zover de passat

wacht wel een model verder voor weer een nieuwe aan te schaffen

vermeld in €tk@ als 3C-B-200 001

Deurpanelen zal je ook moeten veranderen of ze zullen passen :?::!:

Portier bekleding excl uitvoering

links: 3AC 897 011

rechts: 3AC 897 012

 

1 set decoratieve rings sluitgreeps ALU

links: 3AA 898 197 3Q7

rechts:3AA 898 198 3Q7

 

Sierlijst voor portierbekleding binnengreep

Links: 3AB 867 409 3H5

rechts: 3AB 867 410 3H5

 

Nog geen prijzen bij :blink:

Op een één van de foto's heeft hij de kleurendisplay zoals dreke :P

Het is trist om een facelift uit te brengen terwijl al de andere met een nieuw model zijn uitgekomen.

Qua opties zal er wel het één en ander bijkomen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

-2 laatjes (boven radio)

 

+ 1 lelijk klokje

+ nieuwe BC

 

# 1.8 TSI iets zuiniger

# 2.0 TSI + 11 pk

# 1.6 TDI minder uitstoot

# 2.0 TDI 170pk minder uitstoot

# nieuwe stoelen (alle uitvoeringen?)

 

? wijzigingen aan RSN510?

? waar blijft de BiTDI ?

 

Vanmiddag toch ff langs de opticien denk ik... :D

Had de "min punten" niet eens gezien, maar ja, je verwacht toch ook eigenlijk alleen maar plus punten bij een neiuwe auto? :mrgreen:

 

klokje, leuk idee, maar idd niet mijn smaak. Dat klokje uit de Cadiallac 300C? vind ik velen malen chiquer :embarassed:

geen bakjes meer? huh? die krengen zijn juist rete handig! Hoe meer bakjes of opbergplaatsen hoe beter.

 

naja, ik ben iig erg blij met mijn Passat... deze "nieuwe" was 't zeker niet geworden... tenzij er een heel vet "R" pakket uitkomt... ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Led Drl zijn in optie samen met de xenon ook de achterlichten zou een optie als led technologie zijn.

En wat moet je hiervan denken !!!! de achterklep kan automatisch open door een voetbeweging :shock: zie je binnen kort iedereen al met een moonwalk of ala John Cleese koffer openen. :lol: (optie: Easy open)

Er is zelfs sprake van een 1.2l van 105pk :shock: in te planten.

En aan de RNS hebben ze niet gedacht zo te zien, ha nee da's waar ook daar hebben ze een vette kluif aan.

 

klokje, leuk idee, maar idd niet mijn smaak. Dat klokje uit de Cadiallac 300C? vind ik velen malen chiquer

Klokje 3AA 919 204 en dan heb je ook nog de drager nodig dat i.p.v de bakjes komen.

Dat zijn dan totaal van 3 klokjes in de wagen, te laat komen is geen excuus meer met de passat

http://www.youtube.com/watch?v=BWvX33VhBcs

Link naar reactie
Delen op andere sites

het wordt nergens geen volledig nieuw model genoemd

VW zegt nogthans dat het om een nieuw model gaat.

Wij en de pers zeggen grondige Facelift.

bezie het als een overgang van de 3b naar de 3BG...

Volledig mee eens en in €tk@ staat hem als 3Cb.

Dus duid op een overgangs model volgens mij.

ik vind hem steeds mooier, misschien is het gewenning of

Hij heeft geen karakter meer en het ergste is afhankelijk van uw budget zijn de lichten anders.(zoals Audi)

Xenon met led DRL die naar mijn mening niet mooi zijn (liever die van de python)

Achterlichten met Bulps lampen (led zou een optie zijn maar kan ze nog niet vinden in €tk@)

3 types mistlachten (1st DRL, 2de mistlamp en bochtverlichting, 3de mistlicht + DRL en statische bochtverlichting)

Maakt dan wel weer dat de wagen exclusiever zal zijn dan de gebuur dan heeft.

Merk ook op veel LED in het interieur zoals 4x led lichtbalk ter hoogt van de deuren en led voetverlichting. :P

Trekhaak met een druk op de knop en hij wipt er uit, dus niet meer op je knieen zitten om te ..... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je hem zelfs kunt ombouwen van huidig naar dit model. Nieuwe neus erop. Hij valt mij echt tegen. Ik vind de 3C mooier. Daar werd ik warm van bij de release. Van deze zeker niet. Veel te hoekig allemaal en minder sportief. Echt een ouwe lullen auto

 

 

Mee eens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo op de video heeft hij meer trekjes naar een 3BG dan naar een 3C, wat ik voor de sedan wel positief vindt.

wat er aan bling bling buiten om weg is, is binnen extra, zie de chrome randjes om alle knoppen en roosters. beetje van de CC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden