Ga naar inhoud

Verzameltopic over de nieuwe Passat mod. 2011


Ydwer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat klopt. Er zijn nog maar een paar uitvoeringen van het huidige model op voorraad net als de laatste die nog van de band gaan rollen.

 

Hopelijk worden de eerste nieuwe modellen over 5 maanden in januari uitgeleverd maar daar is nog niets over bekend is mij verteld. Ik kan helaas geen +5 maanden wachten aangezien ik de auto in november nodig heb.

Net als dat er nog niets bekend is over de prijzen en uitvoeringen. Kan ik hier uit opmaken dat je schoonvader een bestelling heeft geplaatst van een Passat met iets van een motor er in zonder te weten wat de prijs is?.....................wat een luxe :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zoals Blast al aangaf: ook ik zie Citroen kenmerken, ook aan de achterkant. Maar ja, toen de nieuwe A4 kwam, moest ik eerst ook wennen. Vind de voorkant mooier dan de achterkant. Smaken verschillen, maar als ik er een paar heb zien rijden, stel ik mijn mening zo maar bij. Ook ik ben maar mens...:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden