Ga naar inhoud

Verzameltopic over de nieuwe Passat mod. 2011


Ydwer

Aanbevolen berichten

Ik kan op de foto's helaas geen DRL vinden. Had hierop wel gehoopt, mooie mod voor in mijn 3C. :?

 

Kan ook zijn dat de DRL's in de mistlampen verwerkt worden.

Zie je ook al in de nieuwe Octavia. Geen LED maar een gewone lamp.

 

Laten we maar even afwachten tot de Passat in de showroom staat. Dan eens zien wat de extra opties zijn, misschien...

Dan heb ik volgend jaar toch misschien toch een mod in de wacht staan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

tja... kan er nog geen eerlijk oordel over geven... moet hem nog in het "echt" zien... maar mijn eerste indruk is niet zo positief... auto heeft zijn "eigen" karakter/smoel ergens verloren vind ik...

 

ps: lelijk is ie overignes ook weer niet en hij zal wederom heel degelijk zijn in de afwerking en comfort en uiteraard ween een verkoop hit worden :wink:

 

ben wel blij met mijn fonkelnieuwe 3C :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zag vandaag voor het eerst de vernieuwde Touareq in het echt met de nieuwe neus.

Wel heeeeeel erg veel chroom. Een beetje te veel van het goede als je het mij vraagt. En dat zeg ik, als chroom liefhebber.

 

De Passat lijken ze gelukkig wel iets beschaafder te gaan houden.

 

EDIT: Bij de plaatjes die ik kan vinden valt het wel mee met het chroom. Vermoed dat dit dan extra bijgeplakt is of zo.

Die ik zag had op de plaats waar de mistlampen zitten ook allemaal chroomstrips en chromen spiegelkappen.

post-3626-1423824686,6224_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Ik kan op de foto's helaas geen DRL vinden. Had hierop wel gehoopt, mooie mod voor in mijn 3C. :?

 

Reken er maar op dat er standaard DRL's op komen, aangezien dit verplicht wordt gesteld op elke auto die na 1 januari 2011 op de markt komt. De Passat zal waarschijnlijk iets eerder komen, maar met deze regelgeving houdt VW vast wel rekening mee. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Is er al bekend wanneer de nieuwe Passat Variant leverbaar is?

 

Ik sta namelijk voor de keus om de huidige uitvoering te bestellen (nog maar beperkt leverbaar)of te wachten op de nieuwe.............................

Welkom hiero.. Stel je anders even voor in het daar voor bedoelde topic Ik ben... Ik rij..

 

Kun je nu geen mooie deal maken? Mooie 3C met flink wat opties, ze zullen ze dadelijk toch kwijt willen. En inmiddels hebben ze de grote problemen er denk ik wel uit hoor. Dat moet je als early adopter van het nieuwe model nog maar afwachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nu geen mooie deal maken? Mooie 3C met flink wat opties, ze zullen ze dadelijk toch kwijt willen. En inmiddels hebben ze de grote problemen er denk ik wel uit hoor. Dat moet je als early adopter van het nieuwe model nog maar afwachten ;)

 

Bedankt Joris.

Ik kan nu een hele mooie deal maken :) maar de gok om het nieuwe model te nemen durf ik wel te maken :D . Grote problemen verwacht ik namelijk niet want die overkomen altijd andere als ik het zo her en der lees :wink: .

Ik behoor tot de gelukkige die om de paar jaar een nieuwe auto mag rijden en de afgelopen 10 jaar zijn dat altijd auto's geweest die net uit waren of nog uit moesten komen en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Het enige nadeel wat ik heb ondervonden zijn de langere levertijden bij het uitkomen van een nieuw model :( .

 

Iemand enig idee wanneer ze daadwerkelijk uitgeleverd worden? Begin december 2010?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken er maar op dat er standaard DRL's op komen, aangezien dit verplicht wordt gesteld op elke auto die na 1 januari 2011 op de markt komt. De Passat zal waarschijnlijk iets eerder komen, maar met deze regelgeving houdt VW vast wel rekening mee. 8-)

Ik hoop alleen dat het wel een LED DRL uitvoering wordt en niet zo'n halogeenlampje als bij de Golf. Anders moet ik alsnog weer gaan knutselen.

Of dat ze net zoals bij Audi en de Insignia twee versie maken. Eén met LED DRL i.c.m. xenon en een standaard halogeen DRL zonder xenonverlichting in de koplampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Is er al bekend wanneer de nieuwe Passat Variant leverbaar is?

 

Ik sta namelijk voor de keus om de huidige uitvoering te bestellen (nog maar beperkt leverbaar)of te wachten op de nieuwe.............................

Welkom hiero.. Stel je anders even voor in het daar voor bedoelde topic Ik ben... Ik rij..

 

Kun je nu geen mooie deal maken? Mooie 3C met flink wat opties, ze zullen ze dadelijk toch kwijt willen. En inmiddels hebben ze de grote problemen er denk ik wel uit hoor. Dat moet je als early adopter van het nieuwe model nog maar afwachten ;)

 

Inmiddels zijn we 2 weken verder maar helaas wist PON ook niet te vertellen wanneer het aankomende model leverbaar is :( .

 

Vandaag heb ik maar de keus gemaakt om voor het huidige model te kiezen aangezien mijn dealer wel een hele goede deal aangeboden heeft :lol: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden