Ga naar inhoud

Verzameltopic over de nieuwe Passat mod. 2011


Ydwer

Aanbevolen berichten

De passat 2011 heb ik besteld na veel puzzelen:

Volkswagen Passat Variant (7) Highline BlueMotion Techn.

Variant 1.4 90 kW / 122 pk TSI 7 versn. DSG

Kleur : Mocca-antraciet parel.

Bekleding : Nv, desertbeige (leder optie)

Gew. afleverdatum: mei 2011

Voor de prijs van: 38.275,13

Bijleveringen :

  • 3Y4 Zonwering voor de zijruiten 148,38
    7X6 Park assist & achterr.kame 698,82
    9ZZ Telefoonvoorbereiding prem 98,92
    PN5 "wortelnoten" houtinl./alu 0,00
    PS6 Panorama dak 1.395,07
    W21 Advance pakket 1.749,05
    W24 Executive pakket 1.884,72
    WJ8 18" lm velgen 'kansas' 494,22
    WS4 Sportpakket ii voor 18 inch 989,44
    ABT tuning naar 160 pk 1.199,00

 

Toch een luxe bak voor relatief lage bijtelling. Alleen de kleur ben ik nog niet helemaal zeker van. Kan ik nog wijzigen :wink: Mensen ervaring met Mocca-antraciet?

 

Ja hoor, ik heb een 3c in Mocca gehad, super kleur!!

 

Thanks! Ik denk dat ik definitief voor die kleur ga. Van het weekend nog even naar de dealer om te kijken om het helemaal zeker te weten :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik denk aan de volgende configuratie:

-Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI DSG Highline BlueMotion Techn 5d E 37550

-(W24) Executive pakket E 1885

-(W21) Advance pakket E1750

-(4KF) Zijruiten achter en achterruit 35% groengetint E375

- (0NA) Zonder type-aanduiding geen meerprijs

-(PJ7) Velgen Minneapolis geen meerprijs

-(PN8) Decorinleg ‘Geborsteld aluminium’ geen meerprijs

-(WL8) Lederen interieus met klimaat – massagestoelen E1490

-(PS6) Panorama schuif-/kanteldak E1395

-(PDD) Dynamic Drive Control E1250

-(4GY) Geluidswerende voorruit E225

-(7K6) Bandenspanningscontrole systeem E90

-(B4) Candywhite geen meerprijs

-(KN) Nature Brown bekleding geen meerprijs

-ABT tuning via dealer (naar 160pk) met behoud van fabrieksgarantie E1199

 

Velgen worden gewijzigd in Fontana, die vind ik toch mooier.

Klimaat/massagestoelen heb ik (helaas) gewijzigd in een gewoon lederen interieur, omdat de klimaatstoelen pas in juni in productie komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Mocca en Latte bekleding was altijd een hele mooie combi (daarom heb ik hem zelf ook :D)

 

Met de nieuwe interieurkleuren zou ik voor beige gaan en niet dat nieuwe bruin anders heb je mocca met mocca. Zou dan wel de zwarte matten nemen want beige matten zijn alleen de 1e dag mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog geen keuze maken tussen de sedan en de Variant. Tips?

Het word in elke geval een BlueMotion 1.6TDI Comfortline met Advance en Executive pakket.

Als het de sedan word, dan neem ik er een trekhaak bij, als het de variant word, dan kan mijn ATB in de laadruimte, en dan neem ik de chrome dakreling als onderhandeloptie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet bij welke dealer een nieuwe passat Variant staat in de kleur Midnigt Blue?

Bij "mijn" dealer in Zaltbommel kom ik geen auto's in deze kleur tegen. Lijkt me een mooie kleur, maar wil het graag ergens in het echt zien.

Meeting van 11 dec kom ik bij guyke te Hasselt normaal in die uitvoering (break midnigt bleu )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet bij welke dealer een nieuwe passat Variant staat in de kleur Midnigt Blue?

Bij "mijn" dealer in Zaltbommel kom ik geen auto's in deze kleur tegen. Lijkt me een mooie kleur, maar wil het graag ergens in het echt zien.

Volgens mij staat er bij Pouw in Rijssen eentje in die kleur.

Trouwens geen verkeerde auto als je hem in het echt ziet.

Wat de dealer me ook wist te vertellen is dat de neus van de CC ook gaat wijzigen richting de nieuwe Passat, dus waarschijnlijk gaat die er uitzien als op de foto's die hier begin dit jaar circuleerden. De achterkant wordt dan ook een beetje bijgepunt om hem in de pas te laten lopen met de "gewone" Passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij de dealer even beide uitvoeringen bekeken (donkerblauwe sedan en zilverkleurige Variant) maar ik ben verkocht hoor. Ziet er echt heel goed uit, geen gedoe met kerstboomledlampen en dergelijke, ook geen andere lelijke zaken, mooie strakke auto, zowel in donkere als in lichte kleuren :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's goed nieuws. Ik woon in de buurt van Deventer, dus zou in Rijssen kunnen gaan kijken, en ik werk in Zaltbommel, en kan ook ff in Den Bosch kijken naar een Midnight blue Passat.

Eigenlijk ben ik al erg laat met bestellen (lease contract loop eind febr. 2011 af) maar ik wil eerst zien en dan bestellen, in eerste instantie was ik zoals zo velen niet al te enhousiast over de nieuwe Passat. Nu toch wel. Ik vernam wel dat de uitvoering met Xenon en leds pas vanaf week 4 geproduceerd zou worden, en er erg veel zijn die daar op wachten. Levering zal dus nog wel heeeeeeeel lang duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xenon en led vanaf eind januari

Hij staat erg hoog vergeleken met de gewone 3C vanbuiten kan hij ons niet bekoren maar interieur is iets mooier geworden maar niet veel.

Mensen die van de huidige 3C naar de nieuwe 3C gaan zullen niet veel ondervinden.

Het openen van het kofferdekzeil is goed zoals bij Skoda (duwen hij faat tot de helft open en de zetels kunnen dichtgeklapt worden vanuit de koffer.

Voor mij is het NEEN voor het uiterlijk

 

beiden op de foto zijn Bleumotion's.

3C 1.9TDI 105pk 1ste generatie model 2009 (koppel 250Nm, 5v)

model 2011 3C 1.6TDI CR 105pk start/stop (koppel 260Nm, 6v)

post-5402-1423825321,7421_thumb.jpg

post-5402-1423825322,1639_thumb.jpg

post-5402-1423825322,5858_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een proefrit gemaakt met de 1.6TDi BlueMotion comfortline, en besloten deze bestellen. Ook ik vind het geen schoonheid van voren, maar dat ben ik ook niet dus we passen wel bij elkaar.

Ik ga de Variant in Night Blue met RNS315 incl. BlueT. telefoonvoorbereiding nemen. Met 35% getint glas achter, en chroom dakreling en Advance pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden