Ga naar inhoud
  • 0

1.5 tot 2cm verlagen


Thijs de Graaf

Vraag

Goedenmorgen,

ik heb zelf een 3C en ben op zoek naar een oplossing.

Ik wil mijn originele veren behouden, maar de auto toch graag 1.5 tot 2cm verlagen.

Vroeger kon je daar veerschotels voor gebruiken, maar die zijn er volgens mij niet voor de 3c.....toch?

 

Ik hoop dat iemand een andere/beter oplossing heeft. (blok beton in de kofferbak is geen optie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die veerschotels waren meestal van Bonrath, ik weet niet of die ook schotels voor de 3C hebben.

 

Je zou altijd een vol vat bier in de auto kunnen leggen, dan gaat hij ook niets omlaag :D

Wat ook wel eens wilt helpen is je schoonmoeder meenemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je je veren laat persen worden ze op een bepaalde temp. gebracht en persen ze je veren onder druk een stukje

in elkaar. Je moet ze daarna wel opnieuw laten spuiten of poeder coaten want door het verhitten gaat je bestaande lak eraf. had het laten doen voor mijn vorige auto en comfort blijft hetzelfde alleen lig je een stukje lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb mijn auto origineel met 18" banden (235-40) ET waarde volgens mij 42...

 

Laatst de auto goed volgepakt en 2 man op de achterbank. (lading was een gereeschapkist en wat andere poetsbenodigheden voor de boot). Niet extreem zwaar dus. Ik heb toen bij een aantal drempels de banden in de wielkasten gevoeld.

Ik rij regelmatig met belading... dat is dus ook de reden dat ik zo twijfel over verlagen.

 

Waarschijnlijk is de optie van Matthijs wel iets voor mij... 1.5 cm om het toch maar iets sportiever te laten ogen...en houd je het wel origineel:D

 

Probleem kan bij mij ook zijn dat ik ET waarde 42 heb en 235bandjes.... als ik een lagere ET waarde zou hebben, zou dit ook minder problemen geven denk ik...

 

Ik heb hier al eens een topic over gezien... misschien dat iemand nog weet welk topic dat was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden