Ga naar inhoud
  • 0

airco probleem


ferry75

Vraag

Auto staat voor een kleine beurt bij de dealer. Bellen ze net op dat de computer een airco (climatronic) fout geeft vervangen kost € 750. Ze gaf aan dat het net geen garantie meer was (en bedankt). Dat laat ik mooi even zitten nog helemaal omdat ik helemaal geen probleem met de airco heb hij doet het prima. Wat het precies is hoor ik zo als ik hem ophaal.

En er waren 2 olie slangen die begonnen te lekken ?????? waren poreus geworden ofzo ook even 155 euro en bedankt.

 

Heeft iemand anders ook dit airco (climatronic) probleem ??

Of weet waar ik nog meer kan laten nakijken?

 

Ferry75

 

3bg eind 2002 131 pk tdi

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vaak heb je een melding zoals... air vent flap positioning error of iets dergelijks...

 

Wat betreft lekkende olieslangen zouden remleidigen kunnen zijn, ik weet namelijk niet waar er slangen zouden zijn waar olie doorheen gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De slangen waren drukleidingen drukslang (3BO 145 834 AC) en (3BO 145 834 N) daar was olie lekage aangetroffen melden ze dus die zijn vervangen. Ik heb de oude slangen mee genomen (want het lijkt mij sterk dat die slangen al lek zijn !!!).

 

Waar zou ik die slangen kunnen laten controleren

 

En de foutmelding airco (climatronic)

2 storingen herkend

00603 035 stelmotor voor verdeelklep voetenruimte/ontwaseming V85

01274 035 stelmotor van luchtinlaatklep -V71

 

Maar ik merk er niets aan hij doet het.

 

mvgr

 

Ferry75

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3B0 145 834 AC drukslang ca 35 euro

3B0 145 834 N drukslang ca 40 euro

 

Dit zijn slangen die nmw naar de intercooler gaan, dus zou je lekkage moeten kunnen zien aan de zijkanten van de slangen... dat hij zweet bij de aansluitingen zou kunnen, maar dan zou het aandraaien van de slangklemmen moet helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden