Ga naar inhoud
  • 0

aanslagrubber vervangen + BBS gemonteerd

Vraag

Geplaatst

Vandaag had ik tijd om mijn BSS eronder te zetten. Ik had gezien dat één aanslagrubber helemaal kapot was dus die heb ik ook vervangen· Nu de sport uitvoering.

156s4ko.jpg

10f0wzp.jpg

24l691x.jpg

Hier zie het het hoogte verschil, tis toch een paar centimeter lager. Ik denk dat deze onder spanning heeft gestaan vanwege de schroefset.

i4l1md.jpg

33wtkc7.jpg

Mocht iemand het artikelnummer willen weten:

3B0 512 131 H dit is standaard onderstel

4B0 512 131 B dit is sportonderstel

De prijs is voor de sportonderstel is € 36,60 ex btw voor 2 stuks

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Komt je auto hierdoor ook wat lager te liggen aan de achterkant?

Dat denk ik wel, als het is verlaagd met de gewone aanslagrubber, ben ik bang dat ze onder spanning blijven staan ( ik kon de afdruk zien op de bovenkant van de schokbreker)

• 0
Geplaatst

Op zich vreemd dat er verschillende stops zijn, want waarom mag bij een sportonderstel de demper hoger komen?

Overigens zal ik wel de juiste hebben aangezien er bij mij standaard het sportonderstel gemonteerd is geweest.

• 0
Geplaatst
Op zich vreemd dat er verschillende stops zijn, want waarom mag bij een sportonderstel de demper hoger komen?

Bij de sportonderstel is de auto een paar lager, dus ook de aanslagrubber is een paar cm lager aangezien dat hij vast zit aan de chassis van de auto.

Op deze foto kun je zien de verschil tussen sport( links) en standaard (rechts)

i4l1md.jpg

• 0
Geplaatst
Snap wel waarom het rubber kapot is en korter, komt door t "vele" gebruik :mrgreen:

Die korter is de nieuwe rubber :D

Idd is al 9 jaar oud :mrgreen:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden